-2-

815 52 6
                                    

Jelikož bylo fakt hodně brzo ráno, tak jsem neměla náladu ani čas se nějak malovat. Z vlasů jsem si udělala drdol, ale nebyl nic moc, protože mám dlouhé vlasy, takže moc nedržel.
Na sebe jsem si vzala tepláky a velkou mikinu mého bratránka Jasona, který je jak můj bratr.

Taťka mě hodil k autobusu, kde už na mě čekala Lola. S tátou jsem se rozloučila a on odjel.

S Lolou jsme šli k autobusu, kde už stál nějaký kluk.

****
"Ahoj holky, předpokládám, že jedete snáma na tábor." oslovil nás ten neznámí kluk.

"Jo to jedeme." odpověděla mu Lola.

"Takže já jsem Scott, hlavní vedoucí na táboře. Prosil bych vás o vyplněný papír a můžete si jít sednout."
****

Obě jsme mu papír podali a šli dovnitř. Kufry jsme nechali před autobusem, protože Scott říkal, že je tam dají potom.

****
"Viděla jsi ho?" začala se červenat Lola.

"Koho?"

"Kathy, sakra. Já myslím Scotta. Je dokonalej."

"Lolo, víš, že mě takovýhle věci nezajímají."
****

Jsem v tomhle úplně jiná než Lola a ostatní holky v mém věku. Nebaví mě prostě koukat na cizí kluky.

Seděli jsme v autobuse, zatímco Lola koukala na kluky kteří postupně do autobusu chodili, já koukala z okénka.

Vedle přes uličku si sedli nejací dva kluci. Lola je samozřejmě hned okoukávala.

Asi po půl hodince to vypadalo, že už jsme v autobuse všichni.

Scot si stoupnul do předu, vzal si milrofon s začal k nám mluvit:

****
"Takže ahoj, já jsem Scott, na táboře se budeme hodně potkávat, jelikož jsem hlavní vedoucí. Teď budu postupně číst Vaše jména, jestli jste tu všichni."

-všichni jsme se po sobě koukali-

"Wall Ben" začal Scott

"Tady" ozval se ten kluk, který sedí přes uličku.

"Ten je taky hezkej." pošeptala mi Lola.

-jen jsem protočila oči.-

"Weston Lola" pokračoval Scott

"Tady.

"Lauren Kathy."

"Tady" ozvala jsem se.
****

Takhle postupně vyjmenoval všechny v autobusu.

Cesta byla dlouhá, dala jsem si sluchátka do ušil a snažila se usnout.

Další díl ještě dnes. Chcete?❤️ pište dolů.

Mám na facebooku skupinu, chtěl by tam někdo?❤️

-Léto na táboře-Kde žijí příběhy. Začni objevovat