Nikt nie zamawiał, ale chciałam zrobić😁
Kiedy rozmawiasz z przyjaciółką o ubraniach, makijażu itp...
On: Co, ku*wa?
Kiedy Harley naciskała, żeby w końcu się z tobą umówił, bo wie, że mu się strasznie podobasz...
Harley: Zrób to!
On: Potrzebuję czasu... *spogląda na ciebie* ona jest wyjątkowa i-
Harley: Dobra! Ja to zrobię, cykorze!
Kiedy się na ciebie obraził...
Ty: Dalej się gniewasz, kochanie?
On: Nigdy nie podnoś na mnie głosy, okej? To pa!
Ty: Jezuu... Hmmm... *uśmiechasz się* *krzyczysz przez drzwi* Ale o wspólnym wieczorze w sypialni możesz zapomnieć!
On: *szybko wybiega z pokoju* Skarbie, przecież wiesz, że żartowałem *mocno cię całuje*
Kiedy dorabiałaś w barze jako barmanka, żeby mieć pieniądze na studia, więc kiedy przyszedł z kolegami i usiadł koło baru, zaniemówił na twój widok...
Ty: Co podać? *opierasz ręce o bar, przez co twoje piersi widać bardziej*
On: *gapi się na twój biust* Eeeeeee... Ciebie... nago... teraz... na zapleczu...
Ty: Zboczeniec! *bijesz go ścierką*
Kiedy zaprosił cię na kolację do swojego domu, bo obiecał, że sam coś ugotuje na kolację, ale kurczak, który piecze się już od pół godziny, nie jest dla niego dobrze upieczony, a za pare minut masz już być u niego...
On: *otwiera piekarnik* No dalej!
*z kurczaka zostaje popiół i pare kości*
On: Ups...?
Kiedy szedł na ,,misję", ale zobaczył cudowną sukienkę i od razu wyobraził sobie ją na tobie...
On w myślach: Ughhh chciałbym ją z niej potem ściągnąć... I całować wszędzie...
Kiedy twój starszy brat go drażni...
Twój brat: Hehe a co to? *eyjmuje zapalniczkę*
On:
Spadaj... *odchodzi*
Twój brat: Oj, no nie obrażaj się jak panienka! *łapie go za ramię* Jak chcesz, to powiem ci, jakie kwiaty i słodycze [T/I] najbardziej uwielbia.
On: Jednak nie jesteś taki-
Twój brat: Dobra, wiem o co ci chodzi. Nie musisz kończyć!
On: ...idiotą *uśmiecha się*
I jak? Mam nadzieję, że imagify były chociaż w miarę😁 może robić też imagify z aktorami DC?