Lenka byla celou tu dobu, moje vše. Když mi řekla že se jde kouknout dolů, co dělá její rodina, řekl jsem ať není dole moc často... Uplynulo 10 minut, a začal se bát kde je. Po 30 minutách jsem slyšel jak jdr někdo nahoru. Vduchu jsem si řekl: ,,Třeba musela někomu pomoc", ale nebyla to Lenka. Přišel jeden z těch chlápku. Divil se, jakto že mám rozvázané ruce a vyndaný hadr z pusy. Sklonil se ke mně, a dal mi pěstí, a zašeptal mi do ucha:,,Ty malej zmrde, za tohle už svou rodinu nikdy neuvidíš". Nacpal mi do pusy hadr, a zavázal ruce poutama, a nohy řetězy. Flusl na mně jeho hleny nebo co to bylo, a když byl dál ode mne, řekl:,,Tohle ne teprve začátek". Poté sešel dolů ze schodů. Rozbrečel jsem se. Měl jsem nejspíše teplotu, protože mi bylo vážně velké horko. Slyšel jsem jak přijelo další auto. Nic zajímavého, ale po 10 minutách někdo šel po chodech znovu nahoru, a hodil něco ke mně do místnosti. Odešel... Bylo ticho. Slyšel jsem Lenčin hlas, a říkala: Neboj se, já jsem z této rodiny jediná hodná, věř mi. Vedli stejný dialog, jako já a Lenka. Bylo to zvláštní. ,,Další člověk?" ozvalo se ze zdola. ,,No dobrá". Lenka mi dala něco do ruky a říkala. Tohle použij jen v ten nejdůležitější čas... Nastala noc... Byla to bouřková a dešťivá noc. Byla mi zima. Doufal jsem, že nám někdo alespoň trochu pomůže, ale nestalo se tak. S tím nestalo se tak, se najednku změnilo v stalo. Nahoru přišla nějaká osoba. Odvázala nám oči, vyndala z pusy hadr, a klíček odemkla pouta a řetězi. Ten koho ke mně hodili ty týpci, byla Lucy. Byl jsem štěstím bez sebe. Oba náš přitlačil k sobě, chytil pod krkem a řekl: ,,Nesmíte křičet, a ani se pokusit utéct, je vám to jasný?". Odpovědeli jsme že ano, že slibujeme. Odvedl nás do velkého, hezkého pokoje. Položil mne na postel, a Lucy vedle mne. Svázal nám ruce pouty a a připevnil je k posteli, a nohy to samé. Neměli jsme šanci bránit se. Začal mně vslékat. Začal u trička, poté ponožky, kalhoty, a nakonec moje trenýrky. Ležel jsem nahý na posteli. Poté se přesunul k Lucy. Udělal to samé. Oba jsme leželi nazí na posteli. Přisunul se ke mně, a začal se vslíkat. Když mu zbývalo, aby si sundal trenýrky, Lucy se ho zeptala sténajícím hlasem:,,Co s námi chcete dělat?". Odpověděl:,,Buď potichu, teď ti předvedu co s tebou udělám za chvilku". Stáhl trenýrky... Lehl si těsně nade mne, držel své tělo rukama, a zašeptal mi do ucha:,,Dnes poznáš co je skvělý pocit". Začali mi kapat slzy... Poté mi odpoutal ruce, přisunul mou hlavu k jeho penisu a řekl:,,Ty víš co máš dělat". Nic jsem nedělal, a jen jsem řekl:,,Nebudu to dělat!". Řekl že musím, jinak mne zabije. Nic jiného mi nezbývalo, takže jsem ho začal uspokojovat. Horší pocit jsem nezažil. Byl to hnus. Po 20 minutách se přesunul k Lucy. Udělal s ní to samé. Řekl:,,Byly jste výborní, zasloužíte si odměnu". Řekl jsem jakou? Odpověděl že nám nechá odvázané ruce, ale nechá nás náhý na té posteli. Odešel. S Lucy jsme se na sebe podívalo, a řekli jsme, že je to smutné, že už nikdy neuvidíme svou rodinu. Oba jsme začali brečet... Nastala noc...