V noci, a úplně vyděšení, jsme si s Lucy začali povídat. Zeptal jsem se jí, jak ji unesli. Říkala, že šla se svým psem na procházku, a nějak v jedné temné zatáčce uviděl Carry(její pes) postavu. Rozeběhl se za ní. Jelikož Lucy nechtěla do zatáčky jít, silou zatáhla Carryho k sobě, a řekla:,,Nesmíš, fuj je to". Otočila se, a pokračovala dále v procházce. Když byla na jednom z mostů, řekla si že si chce udělat selfie. Šla domů, dala Carryho do svého pokoje, učesala se, namalovala, prostě aby vypadala co nejlépe. Když odešla z domu, šla hledat nějaké pěkné, a cool místo. Koukala do mobilu, pak se podívala doleva, a byla to ta temná ulička. Nikoho už tam neviděla, takže si říkala že tam by bylo super místo. Došla k jedné grafitové, trochu mechem zarostlé zdi, a začala fotit. Zeď byla malá, cca délka 4 metry a výška 2,5 metru. Bylo ticho, šlo slyšet jen pořizování fotek z jejího mobilu. Když si prohlížela fotky, a rozmýšlela se, jakou má dát na instagram, tak v tom okamžiku jí někdo zatáhl do lesa, a zacpal pusu hadrem. Snažila se křičet, kroutila se, zkoušela vyplivnout ten hadr z pusy, ale byl moc velký. Bouchala do chlapa, který ji unesl, ale neměla šanci, ûnava a bolest svalů byly silnější. Rozbrečela se, a usnula. Probudila se v dodávce, kde s ní promluvila Lenka, jako se mnou. Poté jí ke mně hodily do té místnosti. ,,Tak takhle tě unesli". Téda, to máš horší než já" řekl jsem. Zeptal jsem se ji, jestli má u sebe její iPhone. Řekla že ano. Vytáhla ho, a naštěstí měl 87℅ baterky. Oba jsme se začali radovat. Řekl jsem jí, ať si na něj dáva pozor, a ať na něm vůvec není! Souhlasila.,,Nesmí ti ho zabavit", řekl jsem. ,,Zítra vymyslíme plán Lucy, neboj se, naši už určitě jeli na policii, ať dělají mezinárodní pátrání".