Dan sekarang saya minta kamu keluar dari sini ..
evieyna kamu tinggal dimana? erk dijalan ****
baiklah malam ini saya hantar kamu balik ..
aikk kenapa baik sangat ni manusia ..
kata evieyna dalam hati ..ah nanti sayainta sir adam ikut lah ..and lagi kan kami dua mau makan diluar malam nanti.. aduhh ..macam mana ni ..
tanya ad dulu lah ..baaa!! eh kaki aku patah kena tendang ..
ahahhahahaha ..terbahak bahak evieyna ketawa ..
oii pandai melatah juga kau ni ya! ahahha masih ketawa lagi dia ..
sakit perut dan mata dia berair ..
tetiba lee xiong keluar dari pejabat nya .. dan dia heiran kenapa evieyna menanggis ..evieyna ! kanapa menanggis ni? adam!! kau buat apa dekat evieyna ni?
aik kenapa ni orang ..
dan dia melihat muka adam .. lalu mereka berdua ketawa ..hahahhaah ..aik kenapa ni budak berdua?
oi kau dua ni kenapa bah?
evieyna kenapa ni?
boss dia bukan menanggis lah ..dia ketawa kan saya yang melatah ..
what!!? saya pikir dia menanggis .. adui evieyna kenapa tak cakap dari tadi .. sambil buat muka senggih ...
urmm memandangkan dua2 nya disini .. sir adam ? nanti kita keluar malam kan .. tapi ni si boss mau hantar saya balik juga bah . apacam kita keluar makan bersama² lepas tu baru balik kerumah ..
uiks apa mimpi bos ni nak hantar evieyna ..selalu selama ni tak pernah nampak dia nak hantar staf sini .dan kenapa dia baik dengan ebvieyna saja? lembut bahasa dia ..jangan² sudah tergoda lihat muka evieyna yang tak pandai senyum ni . macam batu ..tapi cute ..
oii kau kenapa menung ni..? saya tanya jawab lah bukan termenung ..
erkks evieyna adam nanti ada keluar dengan boyfrie.. ehh girlfriend adam ..maaf ok sayang .. kata ada .. apa sayang² ni ..nak merajuk lah ..tadi kata nak belanja ..ishh nyampah lah ..😡 sambil buat muka merajuk ..
adam masak betul perangai evieyna tu .. maaf evieyna ..saya lupa hari ni kami ada date .ala next time k dear .. im promise u .. 😉 ..hurmm baik lah
.tapi tak nak kawan sir adam lah ..sebagai ganti apa kata sir adam cium pipi batu saya ni ..ahahah .
eh kau jangan kau eviyna.tak nampak bos kat depan tu ker?? hehhe sory bos ni budak kecil memang agak manja ..dan bos tau ka ramai2 gadis disini saya yang lelaki ni juga pilihan dia jadi tempat meluahkan apa2 saja dan saya ni saja satu2 nya kawan yang dia ada ditempat keja ini
. perempuan disini bukan sikit pon . saya juga pilihan dia ..bila saya nak tacke dia ,dia cakap dia masih muda ..tiada rasa nak bercinta ..nak happy saja..tapi muka batu .. panjang lebar adam bercerita
tanpa menghirau kam evieyna di belakang .. dia .. dan lee xiong hanya ketawa saja melihat karenah pekerja nya..malam itu eviyna keluar bersama lee xiong .. kring kring ..hp xiong berbunyi menanda ada pangilan masuk ..
sekejap ya evieyna saya angkat call sekejap ..
er ..ya xiong ..hello?
oh saya disini tempat makan ..
baiklah tempat biasa ni tempat saya lepak ..ok .. see u here ok ..bye .
aa.. maaf evieyna
nanti ada seorang kawan saya datang ..dia tak makan minum saja ..
jom makan
.kata xiong ..bah kau dua makan dulu lah ..nanti saya updte lagi ..maaf a ..kalau kurang siok ni
tiada akal ni mau tambah cerita realiti .. ni ..
jan lupa voted and komen 😘😘
YOU ARE READING
andai kebahagian milikku
Romancekenapa disaat aku mengerti cinta tiada siapa antara kalian berdua berani mengaku .. evieyna kebahagian kita tak akan terjadi andai salah satu keluarga kita tak pernah merestui ..tiada jalan lain ..lebih baik kita bepisah ~edienryan rykal mencintai...