part 7

9 1 0
                                    

Adryen raykal

Kenapa ? .
Kenapa harus perasaan itu hadir
Sedangkan diri ini tahu, tahu dia akan menolak diri ini, kenapa harus dia ,dari pertama kali ku melihat diri nya jantung ini sudah degdedegan .

4tahun yang lalu saat dikedai makai bersama lee , dia kata menbawa seorang staff nya makan malam, yang menghairankan sekali tak pernah² lee ada kawan wanita selama ini setelah putus dengan kekasih nya shanny dulu,
Tapi malam itu dia menyatakan bahawa dia menbawa staff nya makan sekali ,tapi saya tak nampak staff yang dia masudkan .
Tak lama lepas tu lee bediri dan menuju ke bucu kawasan letak nya toilet , aku endahkan saja. Mungkin saja dia pegi toilet juga kata ku ..dan sekian lama menunggu lee pon datang . Tapi saya tak nampak staff yang dia masudkan itu . Aik ..bukan tadi kau bilang ada staff datang dengan kau ..mana dia? Tanya ediryen kat lee sahabat karib nya itu ..
Meski berbeda agama dan bangsa tapi mereka sangat akrab ..  Ha aah dia kat kereta ..tak mau jumpa kau kali kata lee sambil tertawa kecil ..

Dan satu hari dia pergi ke pejabat lee xiong ..
Sampai dipejabat tu dia terlanggar seseorang perempuan berbadan kecil ..  Oh maafkan saya cik saya tak sengaja kata nya ..
Oh ya salah saya juga jalan tak pandang depan kata nya .. Oh ya perkenalkan nama saya adryen raykal  pangil saya raykal saja ..sambi dia menyuakan tangan nya untuk berjabat tangan dengan kyra .. Oh see ya evieyna kyra pangil kyra saja ..kata kyra .. Saya jalan dulu kata rykal .. Dan dia pon meneruskan jalan ke bilik lee , sampai saja disana dia terus masuk tanpa mengetuk pintu .. Kurang asam punya kawan ..masuk macam tu saja .. Aik tak kan nak bago salam pulak dah kata raykal ketawa kecil, bro sekurang kurang nya masuk ketuk la pintu .. Adab mana adab kata lee xiong .. Baik lah bossku terkacak terhandsme didunia ini digemari ramai gadis diluar sana .. Next time saya ketuk .. Bukan dia tak tau lee tak suka orang tak bersopan .. Tapi dia sengaja berbuat begitu ..
Bro dekat luar tadi saya bertembung dengan .. Lama dia bermenolog .. Eh sapa eh nama gadis kecil tu tadi .. Oh masud kamu evieyna kyra ..kata lee setelah dia mendengar rykal berkata gadis kecil tu . Ha aah ..tu dia .. Cantik bro , dah taken atau single ka tu bro ..
Mana saya tau kata lee xiong ..padahal dalam hati dia sangat takut kalau dia dan sahabat nya itu akan jatuh cinta pada wanita yang sama  ..
Mana fail yang suruh saya bawa tadi ada ..  Ada ni nah ..sign terus ..malas saya ulang alik kata rykal .. Kenapa tak kau tengok² tu syarikat mu disana ..asyik saya saja yang buat kata raykal ..eh eh .. Bukan tu memang tugas kau ka katA lee xiong .. Tapi kan bro kata rykal tak mau kalah ..saya tengok dah jarang dah ko pi sana tu ofis satu ..knapa ba ...heiran juga sa .. Kata raykal ..atau ko dah ada usya gadiis disini kata rykal ..  Lee xiong diam sahaja malas mahu mebalas apa yang raykal katakan .. Tapi dipikir balik ..sejaka ada kyra disini ..dia betah duduk di ofis ni ..

Evieyna kyra

Dirumah dia  bermain dengan hp nya .. Berkali kali hp dia berbunyi tapi diendahkan saja oleh kyra .
Kenapa eh dia menyatakan cinta dia ..
Bukan kerap pon berjumpa ..di ofis saja kadang² kata kyra sendirian .. Tapi kalau dia tau raykal menbawa dia ke rumah nya tadi pasti dia akan menolak mentah mentah kata nya sendiri .. Ahhh malas mau fikirkan ..lebih baik saya tidur ..

Ok gaid ..sampai disini dulu ya ..maaf sangat² kerana selama ini lama tak updte .. Ada masalah sikit ..
K vote dan komen ..next chap kita sambung bila2 masa k ..😘😘😘

andai kebahagian  milikkuWhere stories live. Discover now