Глава 2

20 6 2
                                    

Отидох в университета. Всички  ме зяпаха странно . Не съм от най - харесваните там, защото всички си мислят, че съм надута и ,,принцесата на татко" заради работата ми в офиса. Не им обръщам внимание. Госпожата по история започна да се заяжда с мен , че съм закъсняла. Аз седнах на мястото си, без да я погледна и отворих тетрадката си.
Денят мина скучно и в 14:38 бях у дома. Беше ми скучно затова се преоблякох и отидох в офиса. Сред 20 минути бях там. Нямах много работа и се наслаждавах на  гледката от 38-ия етаж. 

Гледна точка на Манел :
Срещата с борда на директорите свърши и останах сам с Жени.
Отново я попитах за момичето от вчера.
- Тя е сериозно момиче и не би се занимавала с теб, защото иска сериозна връзка. - казах ми Жени.
- И как се казва?
- Кейти Томсън.
Точно това ми трябваше.
- Знаеш ли Жени,  свободна си до края на деня! - казах аз щастлив и уверен и започнах да мисля за госпожица Томсън.

Гледна точка на Жени:
Излязох от сградата и  веднага изпратих съобщение на Кейти:
 
 My sister💗:
Шефа ми днес ме разпитваше за теб. Реших че е хубаво да знаеш.
  BFF❤👑:
Ела във вкъщи, за да ми разкажеш.

Веднага си хванах такси и след 15 мин бях пред сградата. Качих се до офиса на   и отворих бялата врата. Видях Кейти и се прегърнахме след това ме попита:
- Какво става?
- Шефа ми не спря да ме разпитва за теб и когато му казах ме освободи от работа.
- Кой е той?
- Манел Наваро.
- Манел Наваро? Като шефа на фирмата, в която работиш? Какво му каза?
- Казах му как се казваш и че сме най- добри приятелки. - казах и всичко защото не обичах да я лъжа.
- Както и да е. Хайде да излезем да вечеряме навън?
- С удоволствие, но съм с твърде работно облекло.
- Спокойно ще ти дам нещо от моя дрешник.

Гледна точка на Кейти:
Отидохме у нас.Влязохме в дрешника и си избрахме дрехи.
Аз си избрах тъмно жълта карирана риза, черно дънки и бежави токчета. Жени почти същото, но червена риза. Взехме си еднакви чантички на  Furla и си направихме по две плитки. Излязохме, а преди това аз по навик се снимах и постнах снимката в инстаграм.

 Излязохме, а преди това аз по навик се снимах и постнах снимката в инстаграм

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Настанихме се в джипа и потеглихме към любимия ми италиански ресторант. Спряхме на паркинга в 20:06. Човекът, който видях вътре ме изненада наистина  много...

Гледна точка на Манел:
В 16:20 реших да отида да потренирам. Минах през вкъщи, облякох се спортно, взех си сака и тръгнах към фитнеса.
Когато свърших в 18:40 се обадих на Джимин.
-Аре да излезем навън да вечеряме.
- Съгласен. Къде?
- В италианския ресторант?
- Супер идея!
 В 20:00 се уговориме, но аз разбира се закъснях. Огледох се за Джимин, но вместо това видях красавицата и Жени да влизат в ресторанта.
Тази вечер е шанса ми да я впечатля! - надъхах се аз.

Do It for Your Lover❤Where stories live. Discover now