Глава 1

32 7 1
                                    

Гледна точка на момчето пред сградата:
Тъкмо излязох от офиса ми и слязох с асансьора. В този момент телефона ми звънна. Беше най - добрия ми приятел - Дарвин. Вдигнах.
- Ало.
-Къде си, Манел?
- Тръгвам от работа. След 20 минути съм.. - загледах се в момиче с руса коса, леко накъдрена и елегантно облечена. Носеше високи обувки, отнесох се. След около 2 минути осъзнах, че Дарвин ми викаше по телефона:
- Слушаш ли ме изобщо?
Не - отговорих честно аз - Тръгвам. - казах и затворих телефона.
Продължих да гледам момичето и видях че тръгва да прегръща секретарката ми - Жени.
Още утре ще разпитам Жени! - помислих си аз и се качих в колата.
Щях да забравя все пак да кажа кой съм.. Казвам се Манел Наваро. Миналата година завърших и сега поемам семейния бизнес. Не вярвам в любовта като цяло и съм имал няколко много кратки връзки.

Гледна точка на Кейти:
Излязохве с Жени за два часа, но тя трябваше да се връща на работа, а аз да се подготвям за бизнес вечеря. Разделихме се и аз се прибрах вкъщи, за да се оправя. Влязох в рая - дрешникът ми , голям колкото стая. След 30 мин бях готова. Сложих ярко червена рокля. Избрах си и едни обувки на Christian Louboutine. Сложих си в чантата телефон, документи, ключове и портмоне и тръгнах. В 19:58 бях пред един известен ресторант в града. Видях жената и седнах на масата при нея. Тя започна да говори:
- Знам , че си много отдадена на работата си, но не се справяш добре. Затова ти препоръчвам да дадеш акциите на мен.
- Първо казвайте ми на ,,вие" - ядосах се аз - Второ Как може да не се справям. Със сигурност няма да се справите по добре от мен ! Ще ти изпратя документи за уволнението ти ! Приятна вечер ! - казах аз, оставих 50 доларова банкнота за сметката и си тръгнах.
Влязох в стаята си, взех си хавлия и си напълних ваната. Цопнах в горещата вода и си сложих слушалките. Пуснах си Dusk Till Down . След час излязох от банята. Гримът ми се беше разтекал и изглеждах ужасно. Отидох в стаята си. Тя беше огромна. Стените бяха лилави. Вратата беше черна. От тавана висеше голям полилей с диаманти. Срещу стаята ми беше спалнята. Тя беше черна с розови пухкави възглавнички. На целия под имаше бял пухкав килим. Дрешникът, голям колкото стаята беше разделен на 4 части. В едната бяха всички дрехи, в другата обувките, в третата чантите, а в последната имаше всякакви бижута и аксесоари.
Имам над 300 чифта обувки , от които само 4 чифта са ниски. Засмях се на мислите си. И стига толкова за стаята ми. Сложих си нощницата и си легнах. Пуснах си филм на лаптопа и така към заспалаа...

Гледна точка на Манел:
Какво ми става? Не спирам да мисля за момичето от днес. С Дарвин сме на дискотека но в мислите ми е само тя. Прибрах се в 2:00.
На сутринта се събудих... погледнах часа и скочих от леглото. Беше 10:18. В 11 имах среща с борда на директорите. ..Оправих се много бързо и влязох в колата в 10:52. Влязох в залата в 11:25, но бях сам. В този момент влезе Жени. Сега е момента да я разпитам.
- Жени... вчера се срещна с едно момче и се чудех... Няма да овъртам. Коя е тя?
- Най- добрата ми приятелка - Кейти.Но защо питаш?
Щях да отговоря, но през вратата влязохя няколко директора и учелиха момента за да провалят разговора ни с Жени.

Гледна точка на Кейти:
Събудих се дразнещия звук на алармата. Станах с нежелание, взех си душ, облякох се с черни къси панталонки, розов чокър и черен топ.

Do It for Your Lover❤حيث تعيش القصص. اكتشف الآن