Глава 5

13 5 0
                                    

Гледна точка на Кейти:
Станах сравнително рано - 9:00. Бях развълнувана заради приема тази вечер. Измих си зъбите и изпълних всекидневните процедури. Слязох в кухнята по нощница и видях, че Жени още не се е събудила. Бях в настроение затова реших да я изненадам и да направя гофрети за закуска. Извадих шоколада и започнах с готвенето. Когато свърших, Жени още не се беше събудила затова започнах да гледам социалните мрежи. Видях, че една приятелка от колежа е обновила статуса си на обвързана и започнах да си пиша с нея. В около 10:40 Жени слезе в кухнята и много се зарадва на изненадата. Закусвахме заедно и обсъждахме идващата вечер. Реших да не излизам, за да се оправя за довечера.
В 15:30 на вратата се почука. Това трябва да е роклята ми. Нямах търпение да я видя. Платих я и отворих бързо пакета. Бях повече от изненадана. Беше невероятно красива и точно по мой вкус. Никога не съм се съмнявала в майка ми. Облякох я и много ми хареса как стоеше. Сложих си червени лачени обувки с висок ток. Чантата беше черна и синджирче за дръжка. Изглеждах така:

В този момент чух че Жени ме извика: - Кейт,  фризьорът е тук

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

В този момент чух че Жени ме извика:
- Кейт, фризьорът е тук.
- Бъди първа, докато аз се оправя.
В чантата си сложих телефон, портмоне и ключове. Измих си лицето с почистващи кремове и слязох в хола. Тъкмо прическата на Жени е готова. Нейната коса беше пусната с две тънки свързани плитки. Роклята и беше лилава, по - къса от моята и леко лъскава. Беше много красива.
След 20 мин и моята беше готова. Дебела и дълга плитка, която съм забелязвала е много модерна. Глимирахме се с блед грим и червило с цвета на роклята ми. Бяхме готови и си направихме снимки, които качихме във фейсбук.
Слязохме пред входа. Шофьорът на лимозината ни чакаше. Потеглихме и бяхме през залата точно на време. Седнахме на Вип масите и с Жени започнахме да си говорим. Обсъждахме облеклата и прическите на другите... типични момичешки неща , но и двете знаехме че чакаме момчетата да дойдат. Не след дълго видях Как две момчета тръгват към нас. Погледът ми се засече със сините очи на Манел.
- Здравейте дами. Как сте?
- Вълнуваме се. А вие?
- Супер.
Пихме шампанско и си поговорихме. След около 30 мин пуснаха бавна песен и Джимин пита Жени дали иска да танцуват. Тя се съгласи и двамата се изгубиха в тълпата.
- Ще танцуваш ли с мен? - усмихна ми се Манел.
- Разбира се. - казах аз леко притеснена.
Станахме да танцуваме. Манел ми прошепна:
- Толкова си красива.
- Благодаря. Ти също.
- Съгласна ли си да отидем някъде сами.
Кимнах, защото не можех да му откажа. Хвана ме за ръката и влязохме в колата му. Нямах представа къде отиваме, но никога не съм се чувствала така. В този момент разбрах, че наистина съм се влюбила.

Гледна точка на Манел:
Това е моята вечер и този път ще я спечеля. Това ще е първата ми истинска любов. Осъзнах колко съм влюбен. Не искам това да е една от кратките ми любови, защото тя е най- невероятната, която съм виждал и ще е само моя. Пътуваме към моето място, където размишлявам и се оставям на чувставта си с надеждата да стане НАШЕТО.

Това може би е най - хубавата ми част. Емоции..💟😂💞 Искате ли да продължавам книгата?

Do It for Your Lover❤Donde viven las historias. Descúbrelo ahora