Пролог

44 7 2
                                    

Гледна точка на Кейти:
Вече съм пред сградата. За днес лекциите ми свършиха.
Първо да се представя...Аз съм Кейти Томсън и съм дъщеря на Ричърд Томсън и Селена Томсън. Студентка съм в Харвард. Баща ми има фирма, в която аз върша повечето работа и тя бавно се превръща в моя. От година имам свой офис и всичко там зависи от мен.
...И така влязох в сградата и се качих в асансьора. Натиснах 38-ия етаж  (последен). Наистина мястото беше огромно и още не мога да повярвам, че всичко е мое. Съсигурност по хубаво от това няма как да е! И така след 2 минути бях горе. Тръгнах по коридора и отворих една бяла врата. Влязох в големия си кабинет. Това беше любимото ми място! Стаята беше боядисана в лилаво и срещу вратата имаше  луксозно бюро, а зад него черен и удобен стол. Имаше много картини, снимки и цитати, които ме вдъхновяваха. Имаше малък пухкав килим, върху който имаше стъклена масичка. Върху бюрото ми имаше куп папки които чакаха да бъдат прегледани.
След 10 мин вратата се отвори и влезе моята лична секретарка, за да ми каже задачите за деня.
- Имате среща с Джон Смит в 16,  а в 20 бизнес вечеря с Адриана Паркър!
-Благодаря! - казах аз и секретарката излезе от офиса.
Тъкмо щях да продължа с работата, но в този момент се обади най-добрата ми приятелка - Жени.
-Ало, Кейти хайде да излезем!
-Не, много съм заета!- казах аз
- Две седмици бях на Маладивите и ти нямаш време за мен.. Чао тогава!
-Оф добре ще дойда пред работата ти! - казах аз, знаейки че трябва да отстъпя.
Не ми се спорише с нея затова се оговорихме в 17:30. Жени ми е като сестра. С нея съм най - мила!
Срещата с Джон Смит мина идеално и той подписа договора. Веднага тръгнах към Жени и не след дълго паркирах джипа си отпред. Зачаках я но вниманието ми се насочи към момче, което излезе от сградата.  Имаше костюм и черни лачени обувки. Имаше руса и леко къдрава коса. Носише скъп часовник и телефон в ръка. Красив е - помислих си аз и реших да питам Жени за него.

Do It for Your Lover❤Onde histórias criam vida. Descubra agora