4.

367 11 1
                                    

Když jsme vyšli z kanceláře, John s Maxem mě vedli dál do domu. Procházeli jsme různými chodbami. Zastavili jsme asi po pěti minutách, John odemkl dveře a vstoupili jsme do krásného velkého pokoje. Já čekala, že mě zamknou do nějakého sklepa, ale já dostala svůj pokoj, který je lepší než můj doma. "Můžeš si tu dělat co chceš, ale hlavně neutíkej, myslím, že by to s tebou nedopadlo moc dobře," řekl John. Já jen kývla hlavou na souhlas a dál se rozhlížela po pokoji. John a Max mezitím odešli a samozřejmě za sebou nezapomněli zamknout. V pokoji jsem našla další dvoje dveře. Jedny dveře vedli do obrovské černo bílé koupelny a druhé do obrovského vybaveného šatníku. Já se jen rozplývala nad tou krásou, byla jsem zvyklá na luxus, ale na takový zase ne.

Až do večera se nic nedělo. Jen jsem byla ve svém novém pokoji a obdivovala ho. Rozhodla jsem se, že se půjdu vykoupat do té luxusní vany. Napustila jsem si horkou vodu a pomalu se do ní naložila. Byla jsem tam asi hodinu, možná dvě. Když jsem vylezla z vany, uvědomila jsem si, že nemám žádné oblečení. Tak jsem se jen v ručníku vydala do mého šatníku. V mém šatníku jsem se oblékla do pyžama a vydala jsem se směr postel. Vylezla jsem z šatníku a všimla jsem si nějaké postavy, která seděla na posteli. "Ty si tu byl celou dobu?" zeptala jsem se ho. "Nevzpomínám si, že bych ti dovolil mi tykat a ano, jsem tu celou dobu," řekl muž, který seděl na posteli. "Jsem to ale nezdvořilý, já se jmenuji James a ty teď patříš mě." "Jak jako,že patřím tobě, teda pardon vám."

"Dobře, tak já ti to tedy řeknu už teď. Víš tvůj otec mi tě prodal, teda  aby to nevyznělo tak, že tě nemá rád. Víš on vlastně neměl na výběr. Tvůj otec se chtěl pomstít těm co zabili tvojí matku, ale narazil na špatný gang. Na nás a mi jsme tvojí matku nezabili to byl jiný gang a on zabil jednoho z nás. Tím si u nás podepsal cestu rovnou do hrobu a to tím, že ho buď zabijeme, nebo mu vezmeme to nejdražší co má. On si vybral druhou možnost, ale když dorazil domů, nesnesl tu zradu, kterou proti tobě udělal a sám spáchal sebevraždu." Já jsem jen s hrůzou v očích dívala na Jamese, jak mi říká, že se táta zabil. "Ta-takže táta j-je ta-taky mrtvý?"  vykoktala jsem ze sebe s hrůzou.

Můj únosceKde žijí příběhy. Začni objevovat