Milý deníčku, jak může být ten život tak krutý. Stále ta samá otázka, která se mě stále ptá. Kdo vlastně jsem ?? Jsem monstrum, nejnebezpečnější tvor na téhle planetě. Na oko prakticky naprosto normální, ale uvnitř mě se skrývá něco nelidského. Něco, co každému ubližuje a zabíjí všechno živé. Mám za sebou velice dlouhou a krvelačnou minulost a až teď si uvědomuji, co jsem vlastně zač. Teď bych to měla prásknout. Jsem upír. Zemřela jsem v roce 1450. Byla jsem zrovna na cestě se svou rodinou z přístavu, přijíždějícím do Paříže. Nastoupil i jeden muž, který měl kajutu hned vedle nás. Měl vyzívavý pohled, který mě stále sledoval. Byl velice elegantní a pozval mě na drink. Bohužel jsem si nevšimla, že mi do vína přidal i trochu své krve. Začal mi přicházet podezřelý, tak jsem raději odešla. Zastavila jsem se na okraji paluby a koukala na krásné vlny, které se leskly při západu slunce. Zničehonic, za mnou stál. Probrala jsem se se strachem v očích a s neukojitelnou chutí po krvi. Byl to hlad, ten hlad, který mě provází po celá staletí. A tohle vše jen kvůli němu. Jmenoval se Kol a byl to původní upír. Původní jsou velice významná rodina. Když mi bylo sedm, přečetla jsem si otcovu knihu, která se zabývala právě nesmrtelnými. Můj otec byl jedním z prvních badatelů, kteří pátrali po upířích, ale v té době žádný z upírů nelovil tolik okatě, aby je někdo našel, takže mého otce usoudili za blázna. V jeho knihách jsem se dočetla o Původních. Jsou to sourozenci, jež byli proměněni svou vlastní matkou na upíry asi před tisíci lety. Nejstarší Elijah. Říká se o něm, že je ten loajální a nejchytřejší. Dále Niklaus, který není jen upír, ale napůl i vlkodlak. Je z něj hybrid, jedna z hříček přírody. Následuje Rebekah, touží po lidském životě a mít i svou vlastní rodinu.Ta jediná si u mě získala alespoň trochu sympatie. Dalším je Finn. Není příliš známý, jako jeho sourozenci, protože před pár měsíci zemřel na následky vlkodlačího kousnutí. A poslední člen původní rodiny je Freya, mocná čarodějka, která podělila všechny své schopnosti po své matce. Zrovna Freya je ta, která je dostává ze všech problémů a odstraňuje jejich nepřátele. Před týdny jsem se dozvěděla, že Niklausovi se narodila dcera, která je napůl hybrid a čarodějka. A ta bude mým cílem. Cílem mé pomsty Kolovi Mikaelsonovi. Zničil mi můj život a pokud padne on, padnou i všichni Mikaelsonovi. Jeden podruhém budou trpět, za to, co způsobili. Já, Claire Davis, budu jejich zkázou.
ČTEŠ
Revenge
FanfictionClaire je upírka. Je plná nenávisti a hněvu, který chce přesměrovat jen na rodinu Původních. Podaří se ji dosáhnout své pomsty ??