Freya se tryskem vrhla ke skříni. Prozkoumala polovinu své knihovny. Elijah ji jen zaraženě sledoval.
,, Mám to!" Freya vykřikla.
,, Co máš Freyo? "
,, Pamatuji si, že mi Dahlia o tom přístroji říkala. Teď, když jsi mě našel, bylo to, jako by mě staří předci čarodějové přenesli na druhou stranu.... řekli mi, co musím udělat... řekli mi to kouzlo. "
,, Ale je v tom určitě zádrhel, vypadáš vystrašeně. " Elijah byl opravdu nervózní.
,, Je...., jeden z nás.... bude muset zemřít. "
Elijah byl myšlenkami úplně mimo. Nevěděl, co na tohle má říct. Kol by nezemřel, když je teď s Davinou. Hayley?Rebekah?Niklaus? Vždyť je teď z něj otec?
Ne! Musí být jiný způsob!,, Freyo, musíš vymyslet něco jiného, konečně je naše rodina pospolu. Nedopustím, aby někdo z nás zemřel "
Freye se zatočila hlava, tak ji Elijah pomohl se posadit. Oba dva si vedle sedli a Elijah ji pevně držel.
Mezitím Hayley seděla v křesle a držela Hope v náručí.
Claire se přiřítila k ní do pokoje a stála ve dveřích.,, Jestli okamžitě nevypadneš, roztrhám tě na kusy!"
Hayley položila malou Hope do postýlky a rozběhla se upíří rychlostí proti Claire a chytla ji pod krkem.,, Hayley Marshall-Kennerová, jak jsi velice odvážná. Ustup, nebo to neskončí dobře."
Hayley hodila s Claire takovou silou, že s ní rozbila protější zeď. Claire vstala, jako by se nic nestalo. Popadla vedle sebe kolík z rozbité židle a vrazila ho Hayley do břicha. Ta vykřikla bolestí.,, Nechci tě zabít, ale ti, co mi budou stát v cestě, budou trpět. "
Claire vzala Hope do náručí a upíří rychlostí byla pryč.Hayley křičela : ,, Ne!!, Elijahu !!!!
Elijah byl ve vteřině u Hayley. Vytrhl ji kolík z břicha a pevně Hayley držel.
,, Jsi v pořádku ?" Elijah zněl opravdu vystrašeně.
,, Má Hope, unesla ji!! " Hayley začala zuřit a i brečet. Elijah přitiskl její hlavu na své rameno a hladil ji po vlasech.
,, My ji najdeme, Hayley. Bude v pořádku."
Zatímco Claire přišla k sobě domů a v náručí držela malou Hope, zjistila, že je otevřeno. Někdo se jí vloupal do domu. Ohlédla se po celém pokoji a najednou se zarazila. Podívala se ke dveřím do pokoje a najednou se ji zarazil dech.,, Panebože... Bratře ?! "
,, Ahoj sestřičko, rád tě zase vidím."
ČTEŠ
Revenge
FanfictionClaire je upírka. Je plná nenávisti a hněvu, který chce přesměrovat jen na rodinu Původních. Podaří se ji dosáhnout své pomsty ??