5. kapitola

347 17 0
                                    

U Mikaelsonových bylo velice rušno. Elijah s Klausem si balili věci na cestu do Mystic Falls, kde najdou Katarinu, které poté odeberou lék. Elijah se rozloučil s Hayley a oba nasedli s Klausem do auta, které bylo na cestě do městečka, ze kterého už kdysi utekli. Rebekah jela s nimi. Když dorazili do města, nemohli uvěřit, kolik změn se za tu dobu zde stalo. Přijeli až k penzionu Salvatorových. Damon i Stefan stáli v obývacím pokoji. Jakmile Damon uviděl Elijaha ve dveřích, upustil skleničku bourbonu, rozběhl se proti němu a chytl ho pod krkem.

,, Elijah Mikaelson, nezdá se mi, že bych tě pozval. Neměl jsi být náhodou někde... v New Orleans.. ?? A dokonce i tvůj bratr hybrid a tvoje sestřička Rebekah ??"
Elijah vyvrátil Damonovu ruku a přitiskl ho ke dveřím.

,, Kde je Katarina ?"

,, Mrtvá, Elijahu. Ta mrcha se dočkala toho, o co jsem já usiloval celou tu dobu. "
Klaus se na něj a na Stefana nevěřícně podíval.

,, Nepolapitelná, nesmrtelná Katherine Pierce a mrtvá.... to by přeci nebyla ona, aby se vyhla smrti."
Zničehonic do dveří vstoupila Elena. Byla v šoku a svůj pohled zaměřila především na Elijaha.

,, Co se tu děje ? Elijahu... okamžitě Damona pusť. "
Damon vydechl a šel k Eleně. Pak se otočil k Elijahovi.

,, A co od ní vlastně chcete ? Jestli ji Elijah zapomněl dát polibek na rozloučenou, měl si to rozmyslet dřív."
Damon se usmál koutkem svých úst.
Elijah jakoby neposlouchal. Rebekah vylezla zpoza dveří a došla ke Stefanovi.

,, Moje neteř je v nebezpečí, potřebujeme ten lék. Kde je Katherine ??"
Elena věděla, že doopravdy Rebece záleží na své neteři a chtěla ji pomoct.

,, Katherine ho nemá. Mám ho já. Dám vám ho, dlužím ti to Rebeko."
Damon se na Elenu vyděšeně podíval.

,, Zbláznila jsi se ! Ten lék je pro tebe. Eleno, to ti nedovolím."

,, Damone, na to, abych byla šťastná, nepotřebuji být člověk. Stačí, že mám tebe."
Damon sklonil hlavu, Elena ho pohladila po tváři a políbila ho. Rozešla se k Rebece a podala ji lahvičku s lékem.

,, Děkuji ti Eleno."
Na to Elijah.

,, Nikdy nebudeš Katherine. Jsi lepší."
Celá rodina Mikaelsonových nasedla do auta a jela zpět do New Orleans.
Jakmile byli u Clairina domu na okraji New Orleans, jakoby někoho slyšeli křičet. Elijah se rozběhl ke dveřím, ale nemohl vejít, protože stále nebyl pozván. Křik ustanul a Claire se objevila před dveřmi.

,, Pojďte dál.... Máte ten lék ?"
Klaus měl vražedný pohled.

,, Tady si nebudeš klást podmínky! Koukej nám říct, jak zničíme Dahlii a při tom neutrpíme žádné ztráty.... samozřejmě tvoje se nepočítá."
Claire vypadala opravdu deprimovaně, vypadala, jakoby vše vzdala.

,, Omlouvám se.... omlouvám se, vám všem. Ta touha po pomstě mě tak pohltila, že jsem se přestala kontrolovat. Všichni jsme oběti kletby, kterou na vás seslala vaše matka.... můj bratr mě o tom přesvědčil."
Elijah se na Claire podíval.

,, Tady je ten lék. Máš šanci žít nový život, ale nejdříve nám pomoz."
Claire se pousmála při pohledu na lék.

,, Jistě."

U Mikaelsonových

Claire s Freyou stáli u stolu, před nimi ležel ten přístroj. Claire vytáhla z kapsy list papíru, na kterém bylo napsáno kouzlo, které musí provést, aby ochránila všechny nadpřirozené.

,, Jakmile Dahliu nalákáte do místnosti s přístrojem, uzavře se kolem ní bariéra. Všichni nadpřirození pocítí bolest, včetně tebe Freyo, proto musíš vyslovit tohle kouzlo zřetelně, ale rychle. A aby jsi byla dost silná, tady máš tento amulet. Ochrání tě na nějakou dobu od bolesti, ale vážně jen dočasně."
Freya se na ni usmála a v jejích očích bylo vidět velké sebevědomí.

,, Kdo bude návnada ?" Zeptal se Elijah.

,, Dahlii jde především o Hope, je mi líto, ale jako návnada nám bude muset posloužit ona." Claire očividně také nechtěla, aby se Hope cokoliv stalo.
Klaus přiběhl do pokoje.

,, Nikdy nenechám svoji dceru být návnadou. Co když se něco zvrtne? Stále ti nevěřím." Klaus byl vzteky bez sebe.

,, Ale já ji věřím. Budu tam s Hope."
Hayley vyšla s protější místnosti. Elijah nevěděl, co na to má říct. Jde o záchranu všech. Tohle je jediný způsob. Přišel k Hayley a vášnivě ji políbil.

,, Slib mi, že na sebe dáš pozor. Buď opatrná."
Hayley přikývla a polibek mu opětovala, poté došla ke Claire.

,, Měli bychom jít. Dahlia může být kdekoliv."

RevengeKde žijí příběhy. Začni objevovat