Freya spolu s Hayley a Hope stáli na nádvoří. Doprostřed Freya postavila přístroj a zbytek rodiny Mikaelsonových stál na balkoně, Rebekah, Elijah, Kol i Klaus.
Claire ještě chvíli postávala ve Freyně pokoji, kde za ní po chvíli přišel Erik.,, Ty sis ten lék ještě nevzala ?"
,, Ne, tu bolest přetrpím s nimi. Mimochodem... chci ti poděkovat, že jsi mě převedl na lepší stranu, odvrátil od mé pomsty..... až tohle skončí, budu člověk, odjedu zpět do Paříže. A co ty ? Kam pojedeš ty ?"
,, No... víš, za celá ta léta jsem našel dívku. Je člověk... a to je ten problém. Miluju ji, ale nemohu s ní být... moje chuť po krvi je příliš silná. Takže zřejmě navěky upíří párty.. "
Šlo vidět, jak se Erik zatvářil posmutněle. Claire ukápla slza, která ji stekla po tváři, lehce se pousmála a podívala se na Erika.,, Budeš mít úžasný život bratře."
Erik se zatvářil zmateně. Oba utíkali zpět na nádvoří. Dahlia se objevila právě včas.,, Koukejme se, moje neteře a synovci. Že by se slavná a neporazitelná rodina Mikaelsonových nakonec vzdala? No nic, konečně to ukončíme. Chci Hope."
Dahlia vešla doprostřed nádvoří a v kruhu se zastavila, nemohla se ani hnout.,, Co to má znamenat? "
Freya křikla na Hayley.,, Hayley! Vylez z kruhu! "
Jenomže Hayley se také nemohla pohnout. Pokaždé, když se pokusila vyjít z kruhu, narazila na bariéru.
,, Nemohu ven! Freyo!"
Elijah seskočil na nádvoří.,, Claire, co se děje? Musíme ji dostat ven! " Claire se otočila na ten přístroj, viděla, že se rozpadá. Otočila se na Freyu.
,, Freyo! Řekni to kouzlo, hned!!"
Claire odstrčila Hayley na stranu a skočila do pole za Dahlii. Ta se vzteky na ni otočila, ale nemohla použít ani jediné kouzlo, byla v pasti.,, To jsi ty! Měla jsem tě zabít, jako tvého otce!" Dahlia popadla Claire za ruku. Ta se však vysmykla z jejího sevření a otočila se na Erika. Ten běžel k ní.
,, Claire, vyskoč. Nepřijdu o tebe !"
,,Žij svůj život !" Claire se pousmála a vrazila mu lék do úst.
,,Mám tě ráda, bratře."
Zatímco se všichni potýkali s úděsnou bolestí, Claire i s Dahlii zmizela. Elijah utíkal za Hayley a Hope.
,, Hayley!! Jsi v pořádku ?"
,, Jsem... ale co Claire?"
Hayley se podívala na Erika. Klečel s hlavou schoulenou a brečel nad smrtí své sestry. Je z něj člověk.,, Udělala to pro mě... chtěla, abych mohl žít se svou dívkou, mít rodinu..."
Klaus chytl Hope do náruče a šel k Erikovi.,, Tvoje sestra byla odvážná, zachránila mou dceru. Nikdy ti nebudu moct oplatit, ale věř, že od teď jsme přátelé, rodina."
Erik jen kývl hlavou.Freya zvedla roztříštěné kousky přístroje a nechala je zmizet. Elijah obejmul Hayley a políbil ji na čelo. Pak se celá rodina objala, Rebekah objala Kola a své bratry, poté se připojila i Freya.
O den později
Erik stál u okna Elijahova pokoje. Elijah za ním přišel a zezadu ho chytl za rameno.
,, Chci, abys věděl, že to, co jsi ty i tvá sestra udělali, pro mě a mou rodinu moc znamená. "
,, Díky ní, mohu žít. " Obrátil se na Elijaha. ,, Jsem ji navěky vděčný."
Elijah poté odešel z pokoje, Erik se znovu zahleděl do okna.,, Mám tě rád, sestro."
ČTEŠ
Revenge
FanfictionClaire je upírka. Je plná nenávisti a hněvu, který chce přesměrovat jen na rodinu Původních. Podaří se ji dosáhnout své pomsty ??