Forgiven

608 37 8
                                    

Ik hoop dat jullie het verhaal nu wel leuk vinden. Plz laat een reactie achter wat jullie er van vinden!!

X Uteeeeeeee

--

Dit speelt een paar uur nadat Harry, Ron, Ginny, Hermelien, Astoria en Draco hun kinderen op de trein hebben gezet. Kruip met me mee achter het bureau van Draco Malfidus. En schrijf de Jongen Die Bleef Leven een brief.

Beste Harry,



Het is inmiddels jaren geleden dat we elkaar echt gezien hebben. Maar onlangs op perron 9 3/4 zag ik je staan met je vrou, kinderen en vrienden. En beseftw ik dat de 2e tovenaarsoorlog nog altijd de wonden heeft opengelaten. niet alleen bij de slachtoffers, maar ook bij de daders en helden. 
Ik knikte je toe en jij knikte terug. Ik hoop dat onze kinderen vrienden zullen worden, want wees gerust. Ik heb sinds de val van Marten Vilijn geen hunkering naar macht of iets dergelijks meer. En heb mijn zoon Scorpius geleerd iedere heks of tovenaar te accepteren.Met uitzondering van mensen als Fenrir Vaalhaar of Bellatrix van Detta. Mijn vrouw is er zielsblij mee, Goddank!
Ik hoop dat jij je kinderen het zelfde hebt geleerd. Ook heb ik Scorpius op het hartgedrukt de leerlingen van Zweinstein (beauxtons en Klammfels) als gelijke te zien. En niet als ik destijds deed slechter, of beter. Waar ik ook aangenaam verrast over was, de aanstelling van Marcel Lubbermans als docent Kruidenkunde, ik wist helemaal niet dat hij daar zo goed in was! Dat brengt me op andere vakken, weet jij toevallig wie er dit jaar leraar Verweer Tegen de Zwarte Kunsten wordt? Want Scorpius wil ik liever van te voren laten weten wie het is, maar dat gaat denk ik niet meer lukken, maar dan kan ik de docent wel tijdig waarschuwen dat Scorpius iedereen letterlijk de orenvan het hoofd vraagt (Bijvoorbeeld; Professor, waarom heeft u de gordijnen in het lokaal dicht gedaan?) slaat nergens op, maarja zo is hij nu eenmaal. 
Waar ik met Astoria regelmatig over heb, als we het over 'Helden' hebben is dat weons afvragen of Rita Pulpers echt naar de waarheid is gekeerd, en dus of alles wat ze over je schrijft waar is... Ik betwijfel het, maar je weet maar nooit.
Ik werk tegen woordig in Zacharinus Zoetwarenhuis in Zweinsveld, of op de Wegisweg. Maardat slecht voor een paar uurtjes in de week, de rest van de tijd werk ik als manusje van alles op het Ministerie van Toverkunst, zoals je misschien gemerkt hebt.
Astoria werkt op de wegisweg in de Apothekrij. Ze lijkt een beetje op professor Sneep qua toverdranken, ze kan echt de meest bizarre dingen brouwen. Ik weet niet of je je haar nog herinnert, maar ken je Suzanne Bonkel nog? Vast wel, Zij heeft een neef die nu getrouwd is met de zus van Astoria, Daphne. Volgens mij had je gelijk, tijdens die hoorzitting 17 jaar geleden. Dat op den duur elke tovenaars familie met elkaar verwant is, en daarbuiten meegerekent. De vrouw van Ron Wemel mee gerekent. 
Ik hoop eens dat we als vriendschappelijke collega's met elkaar kunnen omgaan. Tot die tijd.
Het ga je goed.
Harry.
Bedankt.
Bedankt dat je mij en mijn familie een toekomst gunde.
Bedankt.

Draco.

Brieven van harry potterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu