,,Děkuju" zamrmlala mu kolem krku a mě došlo že to Davidovi vůbec,ale vůbec nevadí...
Objímali se dokud nám doktor neřekl abysme odešli. Rozloučili jsme se s Faith a odešli z hotelového pokoje.
,,Máte se dostavit na policii. Prý víte kdo jí takhle ublížil" řekl doktor a my kývli.
Společně jsme se vydali k autu do něhož jsme nastoupili a jeli rovnou na policii. Ten ubožák bude trpět. Vešli jsme dovnitř a tam už čekal Bieber a jeho právník. Posadili jsme se naproti nim a čekali. Po chvilce přišel policista a pousmál se na nás.
,,Takže. Vy dva říkáte že pan Bieber ublížil slečně Smithové?" zeptal se nás a my kývli. Tentokrát se usmál jeho právník.
,,Ale jak vám můžeme věřit. Můj klient řekl že by nikdy nic takového neudělal a jiné svědky nemáte. Jestli je to pravda nám bude muset říct slečna Smithová" řekl a usmál se. Spolu s ním i Bieber.
,,Ale Faith to nikdy nepřizná! Bojí se ho!" vykřikla jsem a oni po mě hodili zhnusené pohledy.
,,No tak je to uzavřeno. Souhlasíte pane Morgene?" zeptal se právík toho policisty.
,,Ano. Vážně proti němu nic nemáte" hlesl poraženě policista a já si jen povzdechla. Ten hajzl jí bude ubližovat dál...tohle je spravedlnost?!
*Justin*
Jo super! Ta Britt je taková kurva...i když v posteli je skvělá. Nad svou poznámkou jsem se ušklíbnul a s úsměvem na tváři vyběhnul z policejní stanice. Nastartoval jsem svoje Lamborghini a jel do nemocnice. Je načase ji navštívit a začít víc pracovat na sázce. Konec měsíce se blíží a já ji políbil jen jednou a to vím že se jí líbilo. Šel jsem do nemocnice a na recepci mrknul a zjistil kde leží Faith.
Otevřel jsem dveře od pokoje a uviděl ji. Musím uznat že je to jediná holka která mi ještě nedala a navíc i v tomhle nemocničním je sexy. Kurva Bieber! Co to doprdele meleš?! Je to štětka která si nezaslouží ani tvůj pohled! Vykřikl ďábel na mém rameni. Ale on si to doopravdy myslí. Je sexy a navíc ví že ji nechce jen kvůli sázce. Přitahuje ho! Vykřikl tentokrát anděl s rohama. Je to vlastně jen o trochu hodnější ďábel...bože co to tady melu?! Jse zralej na psychynu! To seš! vykřikl znovu ,,anděl" a já zavrčel. Nejseš! vykřikl ďábel.
,,Držte kurva hubu!" zavrčel jsem si pro sebe. Já jsem magor. Vážně magor! Měli by si mě tady nechat a dát mi svěrací kazajku. Faith se pomrvila na posteli a já uviděl svojí šanci. Sednul jsem si k ní a pomale se k ní přibližoval. Je skoro vzhůru a podlehne. Pomale a jemně jsem přitiskl rty na její. Viděl jsem jak otevřela oči a zamračila se. Začal jsem s nimi pohybovat a ona začala spolupracovat. Říkal jsem to...podlehne. Najednou jsem ucítil prudkou bolest v mé spodní části těla. Ohnul jsem se a chytil se za svou pýchu. Faith si poposedla a usmála se. Probodl jsem ji pohledem. Vypadá to že se nám trošku odvázala. Až bude ve škole je načase ji zase zkrotit. Co to melu! Potřebuju vyhrát tu sázku. Fajn,vypustíme milýho Biebera.
Znovu jsem si k ní sednul a zavrtěl hlavou nad bolestí. Zvědavě se na mě podívala a já nahodil svůj výraz na který balím holky. Zvedla obočí a já se pousmál.
,,Koukej," hlesl jsem a on naklonila hlavu do boku. ,,Jsem kretén,vím to....ale vyprovokovala jsi mě. Nechtěl jsem ti ublížit a rozhodně ne takhle. Takhle jsem holku ještě nikdy nezmlátil. Víš já-já se omlouvám" zašeptal jsem a ona polkla. Mám ji tam kde ji chci mít.
,,Proč mi ubližuješ? Proč všechny ty pěsti a křik na mě?!" vyprskla a já se jen zasmál. No tak Bieber! Vymysli něco!
,,Připomínáš mi holku kterou jsem miloval. Ona mě podvedla a proto ti ubližuju,stačí?!" vyprskl jsem a ona otevřela pusu. Dobrá práce,Bieber! Jsem prostě borec. Kdybych moch tak se teď poplácám po zádech.
,,To-to jsem nevěděla" zašeptala a sklopila hlavu. Vážně je tak naivní. Když to neviděla tak jsem se usmál.
,,To je fuk. Problém je v tom že jsi jiná než ona a proto jsem se ti šel omluvit ne zmlátit" řekl jsem a ona se pousmála.
,,A ty si myslíš že ti tohle budu věřit?!" vyprskla a já se zamračil. ,,Nejsem úplně blbá! Víš co? A teďka tu o Červené karkulce" řekla a zasmála se.
,,Vypadni,Bieber! Už nebudu ta který budeš ubližovat! Nikdy bych s tebou nic mít nechtěla a proto lituju všechny ty holky" vykřikla a já se jen zasmál.
,,Stejně budeš jedna z nich!" vykřikl jsem na ni a ona zazvonila na sestru. Po chvilce už mě vyváděli ven...vypadá to že to nebude tak snadný...
---
Táákže? :O Co myslíte? Snad se vám aspoň trošku líbí:D :) Jinak DĚKUJU za 1 537 čitatelů! Pořád tomu nemůžu uvěřit! :) Mám vás ráda <33
ČTEŠ
BET ✓ | UPRAVUJE SE |
FanfictionCo všechno změní jediná sázka? Dokáže změnit jejich city k sobě? xxx © Janiiee | Official Czech Wattpad Story • All Rights Reserved ® © Jani...