16. > Co se ti na mě líbí nejvíc? <

8.1K 445 11
                                    

....,,Není. Prostě přijď a klidně vem i ty dva" řekl a odešel. Co to sakra bylo?!...

Vzala jsem si všechny učebnice a šla do třídy. Pořád mi v hlavě vrtaly jeho slova..

,,Ty chceš abych žárlil. Proč?"... ,,Lžeš sama sobě. Při mém dotyku se celá chvěješ. Je mi jasný že bys mě chtěla políbit"...

Do hajzlu! 

*Justin*

Když jsem domluvil s Faith tak jsem se pomale vrátil do třídy. Ignoroval jsem slova učitele i kámošů...proč?

***

Po škole jsem šel rovnou domů. Ještě toho musím hodně nachystat. Začal jsem všude chystat různý brambůrky atd. Po dvou hodinách zazvonili Fredo a Ryan a přinesli chlast. Vypadá to že tahle párty bude velká sada...

***

Všichni se baví jak můžou. Všude jsou líbací se páry nebo jen chlastači. Za pět minut bude osm. Jsem zvědavej jestli přijde. Potřebuju vyhrát tu sázku!

Najednou se znovu ozval zvonek. Šel jsem otevřít protože se k tomu nikdo moc neměl. Otevřel jsem je a přede mnou se tyčila Britt n a ten...David? Hned za nimi šla Faith. Neusmívala se,spíš když to tady všechno uviděla tak vydala pohrdavý zvuk. Bitch.

,,Takže jste přišli" řekl jsem a podíval se přímo na Faith. Ta se na mě zamračila a táhla Britt pryč. Přede mnou zůstal stát jen David který se na mě jen zhnuseně podíval a potom do mě strčil ramenem. Nechal jsem to i když jsem se musel hodně ovládat.

Jen jsem pokrčil rameny a šel se dál bavit...

*Faith*

Když jsme zastavili před jeho domem nebyla jsem zrovna dvakrát nadšená. Zazvonili jsme a čekali dokud mi neotevře. Po chvilce otevřel a podíval se na mě. Nevím proč,ale začala jsem se červenat. Měla jsem na sobě jen obyčejný upnutý džíny a tílko. Nic extra.

,,Takže jste přišli" řekl a podíval se přímo na mě. Nenápadně na mě mrknul a já jen protočila očima. Ještě jsem se zamračila a táhla Britt pryč.

Táhla jsem ji co nejdál. Když jsem se zastavila tak jen protičila očima nad mým chováním a pokrčila rameny. Naše role se vyměnili. Tentokrát táhla ona mě. Britt se mnou šla přímo k baru.

Objednala nám vodku a já zvedla obočí.

,,Tohle pít nebudu" řekla jsem a zavrtěla hlavou.

,,Ale jo budeš! Dělej!" vyhrkla a podala mi skleničku. S nechutí jsem si ji dala k puse a polkla tu tekutinu. Potom jsem se cítila zvláštně. Měla jsem chuť na další. Podívala jsem se na Britney a ona se na mě usmála. Objednala jsem další tentokrát flašku a vzala si ji. Britt po mě jen nechápavě koukala,ale nakonec si objednala svou. Nechápu jak tady zřídil bar.

Začala jsem pít přímo z flašky. Britt se mi někam ztratila. Nehledala jsem ji. Jen jsem pomale upíjela. Všichni kolem mě byli opilí. Já se držela střízlivá. Nojo. Někdy se vyplatí být takhle odolná.

Když jsem dopila vodku tak jsem flašku položila na bar a pomale šla na parket. Ignorovala jsem na sobě pohledy jak Biebera tak ostatních.

Začala jsem si tančit svoje a všechno mi bylo jedno. Dokud se na mém pase neobjevili něčí ruce. Otočila jsem se a uviděla Biebera. Zamračila jsem se na něj a poodstoupila od něj. Otočila jsem se na odchod,ale tentokrát jsem ucítil stisk na zápěstí. Přitáhnul si mě k sobě tak silně že jsem přímo dopadla na jeho hruď.

,,Jeden tanec?" zeptal se a já zavrtěla hlavou.

,,No tak?" zaprosil a pousmál se. Alkohol v mé krvi zvítězil. Bohužel.

,,Fajn. Jen jeden" hlesla jsem a svými rukami jsem ho objala kolem krku. Jeho ruce se přemístili na mé boky čímž si mě přisunul blíž k němu.

,,Odpovíš mi na jednu otázku?" zašeptal mi do mého ucha a mě naskočila husí kůže. Ucítila jsem jeho smích na mém krku. Poodtáhla jsem se a on se zase vrátil na úroveň mého obličeje.

,,Podle toho na jakou" řekla jsem a pokrčila rameny.

,,Kdybys mě neznala. A prostě nic co jsem ti dřív dělal,se nedělo. Jaký bys na mě měla názor?" zeptal se a podíval se mi do očí.

,,Um,no já nevím" řekla jsem popravdě a on se jen zakřenil.

,,Vzhledově? Čistě fyzicky. Co se ti na mě líbí nejvíc?" zeptal se s úsměvem.

,,Já-já nevím" řekla jsem a zasmála se.

,,Fajn. Začnu. Tvoje dlouhý a sexy nohy" řekl a já zvedla obočí. Jen jsem se zasmála. ,,Teď ty" řekl a já jen pokrčila rameny. Nadechla jsem se a prohlédla si ho.

,,Oči" vyhrkla jsem a sledovala jeho reakci.

,,Prsa" řekl se smíchem. Jen jsem mírně vykulila oči ale nechala to být.

,,Rty" řekla jsem a pokričla rameny. Znovu.

,,Zadek" bože. On copak se dívá jen sem?

,,Svaly" řekla jsem a on se pousmál.

,,Řeknu ti tajemství chceš?" zeptal se a naklonil se ke mě co nejblíž to šlo. ,,Celá seš prostě sexy" zašeptal mi do ucha a popotáhnul za ušní lalůček.

,,A ty víš že ti nedám?" zašeptala jsem mu tentokrát já u obličeje. Jen jsem se pousmála. Odvrátil se,ale zůstal mi tak blízko u obličeje že jsem cítila jeho dech na mém obličeji. Chtěl spojit naše rty. Svou ruku jsem dala na jeho hruď a odtáhla ho od sebe ještě dřív než bych toho mohla litovat.

,,Říkala jsem ti to. Neskočím ti do náruče i když si myslíš že povolím po troše pití" zašeptala jsem mu do ucha a šla za Davidem který se na mě zářivě usmál. Dal ruku kolem ramen i když ani nevím proč a odešel se mnou z tohohle domu...

___________________________________________________

Vím že jsem slíbila že se to vysvětlí,to co je mezi Davem a Faith. Zatím mi to semka nezapadalo takže jsem vykouzlila jen tohle:D Je to děs,vím :D Ale slíbila jsem vám nové části tak tady jsou. Všm strašně moc,moc děkuju za všechno. Mám vás ráda ♥

BET ✓ | UPRAVUJE SE |Kde žijí příběhy. Začni objevovat