25. > Thomasi <

6.4K 417 12
                                    

...Tančila bych s ním dál,ale na své ruce jsem ucítila tlak a pak už jsem cítila jen naražení do něčí hrudi a jeho obličej...

,,Thomasi" vydechla jsem a vystrašeně ho sledovala. Jen si mě měřil pohledem a drsně si mě k sobě přitiskl.

,,Nech mě prosím být" zašeptala jsem a slzy se mi plnily v očích. On se jen uchechtl a probodl mě pohledem.

,,Co se děje?" zeptal se Chris a pohled přemístil na moje uslzené oči.

,,Nic. Jen,moje malá sestřička musí už domů" řekl jízlivě a já se celá začala třást.

,,Ne! Nech mě napokoji" zaprosila jsem a snažila se mu vyškubnout.

,,To určitě," odfrkl si. ,,Mám pár lidí kterým chybíš" dodal a já začala vrtět hlavou. Prosím ať je to jen sen.

,,Nech ji napokoji" ozval se znovu Chris a sevřel ruce v pěst.

,,A co když ne?" zeptal se znovu a uchechtl se. Ani jsem pořádně nestačila zareagovat,ale Thomas mě pustil po pěsti která ho doslova srazila.

Slzy mi tekly po tváři a já se nezmohla na nic jiného než se dívat jen na Thomasův zuřivý pohled.

,,Najdu si tě" zahrozil a odešel. Sesypala jsem se k zemi a ignorovala na sobě pohledy všech.

,,Co se stalo?" vyštěkl hlas,který jsem znala. 

,,Nějakej chlápek si ji chtěl odvíst" odsekl Chris a výhružně se díval na BIebera,který si kleknul vedle mě.

,,Odvezu tě domů,jo?" zeptal se a já slabě kývla.

,,Zavolám ti" řekl Chris a pousmál se. Kývla jsem a poděkovala mu za všechno.

Justin mě za ruku táhnul k autu. Chtěla jsem se mu vysmeknout,ale sama bych asi nic neušla. Najde se mě. Sakra.

Posadila jsem se na přední sedadlo a připoutala se. Bieber si mě měřil pohledem.

,,Co se přesně stalo?" zeptal se a já se nadechla. 

,,Prostě tam přišel Thomas,odtrhnul mě od Chrise a vyhrožoval mi že si mě najde" shrnula jsem a koukala se z okna.

,,A kdo je Chris?" zeptal se znovu a já se na něj podívala se zvednutým obočím.

,,Proč se mě na to ptáš?" odsekla jsem.

,,Jen mi řekni kdo je kurva ten Chris!" vyštěkl a mě to došlo.

,,Tys pil?" zeptala jsem a měřila si jeho skleněné oči,které se na mě na chvilku zastavily.

,,Trochu" 

,,A řídíš?!" vyprskla jsem a víc se přitiskla do sedačky.

,,No a?" odsekl a já se pevně chytila i když mi to moc nepomohlo.

,,Tak kdo to byl?" vyštěkl znovu.

,,Proč to tak moc chceš vědět?" rozkřikla jsem se a věnovala mu naštvaný pohled.

,,Protože prostě chci"

,,Někdy v životě nedostaneme,co chceme" odsekla jsem a založila si ruce na prsou.

,,Nehraj si" zavrčel a dál se držel roviny na silnici.

,,O co ti jde, Bieber?" zeptala jsem se a zvedla obočí.

,,O co by mělo?" hrál blbýho. Nebo nehrál,protože to nemusí? Jo,spíš za druhá možnost.

,,Proč chceš tak moc vědět kdo byl ten kluk se kterým jsem tancovala?"

,,Netancovala jsi s ním. Kdyby mohl tak by tě tam rovnou přetáhnul!"

,,Co? To ne!" 

,,Měl ruce skoro na tvým zadku!" odsekl a podíval se na mě.

,,Pořád je tam to slovo "skoro" a i kdyby, tak tobě to může být jedno!" 

,,Ale mě to jedno nen-" nedořekl to. Vykřikla jsem,ale bylo už pozdě. Cítila jsem náraz a pak viděla jen tmu...

 ____________________________________________________________

Já jsem strašně moc zlá že? :D Takže nová krátká část,doufám že se vám bude líbit a děkuju za všechny votes,zprávy a hlavně ty nádherný komentáře! <3

BET ✓ | UPRAVUJE SE |Kde žijí příběhy. Začni objevovat