Jealous

604 58 42
                                    

İlk one shot'ım umarım yazabilmişimdir.

Sonlarda smut var. O da ilk yazdığım smut olacak yani kötü olursa özür dilerim dlndldnrlr. Uyarımı yapıyım smut var smut.

Rahatsız olacaklar lütfen dikkatli davransın.

"Netflix'de romantik komedileri aratalım mı?" Gülümseyerek ona döndüğümde ikimizin üstüne örtülmüş olan battaniyenin altında biriyle mesajlaştığını gördüm.

Umursamadan olur gibi bir şeyler gevezelediğinde netflix serilerine bakmaya başladım. Derin bir nefes aldım bana dönüp yüzüme dokunduğunda kafamı ona çevirdim.

"Hayatım." Güzelce güldüğünde  ona gülümsedim.

"Eleanor'u çağırsam bir şey olur mu? " sinirle nefes aldım. Ondan nefret ettiğimi biliyordu. Tanrım Lou'ma yürüyordu.

"Loueh." İtiraz edercesine inledim. O kızın onun yanında nefes alırken bile görmek istemiyordum.

"Kıskancım biliyorsun." Oflayıp kafasını omzuma koydu.

"Lütfen Hazza, benim prensesim sadece sen olabilirsin hem Eleanor ile kaç yıldır arkadaşız onun öyle bi amacı yok." Gözlerime doğru bakmaya devam ettiğinde kafamı tamam dercesine salladım. Kocaman gülümseyip elindeki telefona dönüp Eleanor'a mesaj attı. Televizyonu kapattım. Bütün planlarım yine o makyaj küpü ile bozuluyordu.

Yarım saatlik sıkıcı bir sessizlikten sonra evi zil sesi doldurdu. Louis yanımdan fırlayarak ayağa kalktığında derin bir nefes aldım. O kızla 1 yıldır görüşmüyorlardı ve her şey yolunda gidiyordu. Neden bir daha karşımıza çıkıyorduki?

Kapıdan Louis ve Eleanor'un çığlıkları gelirken oflayıp ayağa kalkıp kapıya gittim. Birbirlerine sarılırken gördüğümde olduğum yerde durdum. Aldatılmış gibi hissetmem normal miydi?

Sonunda gözlerini açıp bana baktı. Hafiften gözlerini kısıp güldü ve inadıma Louis'nin yanağını gözlerimin içerisine bakarken öptü. Kafasını iyice geri çekip tamamen bana döndü.

"Aa merhaba Harry seni görmemişim." Yüzüne en yapay gülümsemesini koyduğunda gözlerimi devirdim.

"Tabi Louis'ye ben de o kadar yapışsaydım kimseyi göremezdim."  Homurdandığımda Louis bana uyarıcı bir bakış attı.

"Efendim canım?" Duymamış gibi  yapıp sorusunu sorduğunda havadaki elini tutup salladım.

"Diyorum ki uzun süredir görüşmüyorduk. Keşke hiç görüşmeseydik." Büyük bir kahkaha patlattığında elimi çekip elinde bile fondöten olma tehlikesine karşı elime baktım. Louis öksürdüğünde gözlerimi ona çevirip ne var dercesine baktım.

"Ya Harry ne kadar komiksin." Gülüp gözlerini yeniden Louis'ye çevirdiğine ağırlığımı diğer ayağıma verdim.

"Ee Louis beni içeriye davet etmeyecek misin?" Ellerini Louis'nin göğsüne koydu.

Cazip, biliyorsun

Louis gülümseyip kolu ile içeriyi gösterdi. Eleanor gülüp yavaştan elini göğsünden çekmeden ilerledi. En son eli boşluğa düştüğünde yürümeye devam etti. Louis arkasından gülüp kapıyı kapattı. Sinirli bir şekilde bana döndüğünde kaşlarımı çattım.

"Ne yaptığını sanıyorsun?!" Hafiften bağırdığında gözlerimi kırpıştırdım. Bana istediği konuda bağırabilirdi ama Eleanor konusunda asla.

Woman// One Shot // Larry StylinsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin