Chapter 5

214 15 4
                                    

Haily

Nakonec napsal že půjde tak jsem se oblékla. Byla jsem celkem nervózní. Byla jsem nervózní z toho, že něco pokazím.

Šla jsem si do kuchyně pro jablko a sedla jsem si na gauč. Přemýšlela jsem nad tím, co tam venku budu dělat. Proč jsem se ho vůbec ptala jestli jde ven? Hm, teď už čas nevrátím. Ne že bych s ním nechtěla ven, ale prostě sem stydlivá.

Koukla jsem se na hodiny a bylo tam 15:54. ,,Sakra" rychle jsem si obula boty a utíkala do parku. Mé vlasy které mi momentálně vlály na všechny strany jsem nechala rozpuštěné.

Když jsem dobíhala do parku, Marcus tam ještě nebyl tak jsem si oddechla, že nejsem sama kdo chodí pozdě. Sedla jsem si na nejbližší lavičku a trochu se vydýchávala.

Byla jsem unavená tak jsem si položila hlavu a po chvilce usnula. Nevím jak dlouho jsem mohla spát, ale někdo mě vzbudil. ,,Haily?" šeptl mi až moc známý hlas. Zavrtěla jsem sebou a potom si uvědomila že už na lavičce nejsem.

Ležela jsem v něčí posteli. Byla Marcusova. ,,Promiň nechtěl jsem tě vzbudit" pohladil mě po tváři. Já mu věnovala lehký úsměv a zývla.

Marcus

Šel jsem Haily koupit růže, ale nakonec je neměli. Když jsem šel k parku, viděl jsem mojí princeznu jak spinká. Nechtěl jsem aby prochladla nebo něco tak jsem jí vzal do náruče a odnesl ke mně domů.

Vypadala že spí tak jsem pro ty růže zašel ještě do jiného květinářství. Vzal jsem tmavě modré růže, ty má nejradši. Když jsem se vrátil domů, ještě furt spinkala. Sedl jsem si na ppostel a koukal se na ni. Byla roztomilá. ,,Haily?" zašeptal jsem. Zavrtěla sebou a následně rozlepila své oči. ,,Promiň nechtěl jsem tě vzbudit" pohladil jsem jí po tváři a ona se na mě usmála.

Když si zývla byla neskutečně roztomilá. Už vím proč jsem se do ní tak moc zamiloval.

Konečně nová kapitola a já v téhle story zase budu pokračovat💖hope you like it😄💕

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 18, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Love In Heaven [FF Marcus&Martinus]  POZASTAVENOKde žijí příběhy. Začni objevovat