Kış mevsimi denilince akla ilk gelen şeyler kar, kartopu ve kardan adamdır. Bu kavramlar her ne kadar soğuk olsa da bizlere çocukluğumuzu hatırlatarak içimizi ısıtır. Hangimiz çocuk olmadık, hangimiz karda kardan adam yapmadık ki?
Kışın pazar günlerini anımsayın. Ne kadar soğuk , ne kadar yalnız ve ne kadar garipsemiş bir his verir bize... Sabah geç uyandığında gün boyu pijamayla gezenler vardır aramızda :) Her mevsim değişikliğinde bir heves gelir biz kızlara. Yeni kıyafetler alırız , yumuşak kazaklar ve güzel pantolonlar... Hoşlandığımız kişiye güzel görünmek için neler neler yaparız :))) Soğuktur kış ayları. Hem bedensel hem ruhsal...
Yalnızlığın ayıdır kış. Yorganın altına geçip az mı ağladık soğuk gecelerde... Az mı çektik o belirsiz aşk acısını...!!! Bir de efkarlı bir şarkı açtık mı oh. İşte o hissi kızlar çok iyi bilir. Acaba neden erkekler bazen bu kadar gerizekalı olabiliyor ? Kızların hemen gördüğü bir şeyi fark etmeleri uzun zaman alıyor. Kendilerini en masum duygularıyla seven kızlar varken neden gidiyorlar da kötü kalpli o gıcık kızlar için ölüyorlar anlamış değilim.
Artık çoğu şey umrumda değil. Hayat yavaş yavaş kötü yüzünü göstermeye başladı. Evet kızlar sanırım bu da bizim imtihanımız. Bu hikayede asıl anlatmak istediğim şey kış ayı değildi. Duygularımızın bir kış ayı gibi olmasıydı. Hayat bizi her üzdüğünde daha da güçlü olmaya çalışalım. Ergenlik diyip geçelim. Hayat her şeye üzülmemiz için fazla kısa...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZ PSİKOLOJİSİ
Literatura FemininaKimi zaman insan yalnız kalmak ister. Anlaşılmak ister. Sevgi ister , ilgi ister. Bütün bunları kendisine verebilecek birini ister. Kız psikolojisi tam da bunları anlatıyor... İyi okumalar.... #inadıminat