Min bästa vän Dylan, Dylan O'Brien hade bjudit mig till hans fest på lördag kväll. Jag frågade vilka anndra som var bjudna. Han sa en massa olika namn, och till sist sa han att Thomas också skulle vara där. Thomas Brodie-Sangster, som jag var kär i men det viste bara jag och Dylan.
- Jag vet inte... fastande och drickande är typ bara inte min grej. Sa jag till Dylan som stod framför mig.
- Kom igen D/n! Det kommer bli kul! Sa han för att få mig att säga ja till att gå med på festen. Och det funkade.
- Okey då... men bara denna gången! Sa jag bestämt.• ~ Tids hopp ~ •
Det hade gått ett par dagar och nu var det lördag kväll. Jag ville egentligen inte gå, men jag gjorde det för Dylan.
Jag bestämde mig för att ta på mig ett par ihåliga jeans och en svart T-Shirt. Jag ställde mig framför min spegel och kollade.
- Ser väl okey ut. Sa jag till mig själv. Jag gick sen ut i hallen och tog på mig mina vita converse skor, och en svart läder jacka. Jag hittade min bil nyckel och gick ner till bilen.• ~ Tids hopp ~ •
Nu var jag framme vid Dylan's hus, det var ett par andra bilar här vid han hus också. Jag parkerade bilen och gick upp till dörren. Jag knackade och Dylan öppnade dörren.
- Hey D/n! Jag är glad att du kunde komma. Sa Dylan glatt.
- Jag är väl glad att jag blev bjuden. Sa jag sarkastiskt tillbaka. Vi gedde varan en kram, och jag gick sen in i vardagsrummet. Där satt ett par anndra killar och en tjej, Dylans flickvän. Jag bestämde mig för att gå vidare till köket. Där fanns det bara en person och det var Thomas. Jag blev nervös och tänkte gå tillbaka till vardagsrummet men så vände han sig om och kollade på mig.
- Hey. Sa han lungt.
- Hey... Svarade jag snabbt.
- OKAY ALLIHOP, NU DANSAR VI! Skrek Dylan från vardagsrummet. Han satte på den gammla klassikern (I just died in you're arms tonight) och skruvade upp volymen på sterion.
Detta är del 1 av Festen! Hoppas du gillade den och att du mår toppen. ~L ❤Kommer mera
ESTÁS LEYENDO
| Thomas Brodie-Sangster imagine | Swedish |
FanficHey! Jag skriver Thomas Brodie-Sangster historier på svenska ❤