SU :
"- Bana bak kızım, doğru konuş benimle!"
"Allah Allah doğru konuşmazsam n'olur? İncilerin mi dökülür?"
"- Ya sabıır.! Bak elimde kalıcaksın yürü git"
"Asıl sen yürü git. Kusmuk suratlı!"
"- Anlamadım? Ne dedin sen? Banamı dedin?"
"Haa sana dedim varmı?"
"- Lan var ya sen dua et kızsın. Yoksa ben sana yapacağımı bilirdim"
Beni olduğum yerde bok gibi bırakıb arkasını dönüb gitti kusmuk suratlı!
Gerizekalı ya, çattık resmen. Benim kaderime yazılmış anlaşılan böyle mallarla uğraşmak. Kusmuk suratlı. Kusmuk suratlısın oğlum!
Neyse ya, adımlarımı hızlandırıb bizimkilerin olduğu kafeye doğru gitmeye başladım. Kafeye vardığımda ise gözüm bizimkileri aradı ve kafenin ortasında oturan topluluğu görünce hemen yanlarına doğru gitmeye başladımDoğa : "Ooo , Su hanım sonunda teşrif etmişsiniz"
Doğanın bu lafına Ateş malı gülerken ben ise gözlerimi devirdim
Gece : "Sen iyimisin Su? Bir garip görünüyorsun da"
Sanki bu soruyu bekliyormuşum gibi patladım hemen
"Hiç iyi değilim. Çok sinirliyim"
Gece : "N'oldu be?"
"Otobüsde salağın teki sinirlerimi bozdu"
Güneş : "Ne yaptı?"
"Hani geçen sene yeni ayakkabı almışdım ya"
Güneş : "Ayy yoksa yırtıldı mı?"
Hepimiz Güneşe öldürücü bakışlarla bakarken o hiç bir şey olmamış gibi konuşmaya devam etti
Güneş : "Niye öyle bakıyorsunuz ya?"
"Ateş senden ilk defa bir şey isteyeceğim"
"-Tabi Sucuk söyle"
"Şu yanındaki koli bandıyla Güneşin ağzını kapatır mısın?"
Ateş : "Tabi Sucuk"
Ateş yanındaki koli bandıyla Güneşin ağzını kapattıktan sonra bize döndü.
Gece : "Ee anlat hadi"
"Ha işte bu gün o yeni ayakkabılarımı giyinmiştim otobüse bindim, şöför malı bir anda frene basınca benim karşımdaki kusmuk suratlı üstüme yığıldı. Ayakkabılarımı mahv ettiği yetmezmiş gibi bide zeytin yağı gibi üste çıkıyor. Neymiş ben onunla konuşurken doğru düzgün konuşmalıymışım, Allahın malı"
Doğa : Aman boş ver, bir daha nerde görüceksin ki?
"Sinirlerimi bozdu resmen"
Gece : "Bir kere üstüne yığılan o. Salağa bak ya"
"Değil mi ama? Aman neyse o gereksiz için moralimi bozamam valla. Doğa haklı, bir daha nerde görüceksem"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 GİRL 1 BOY #Wattys2019
HumorMUTLULUK : Birlikte saçmalaya bileceğin arkadaşlara sahip olmaktır. Eğlenceli çılgın hayatları aksiyon ve macera üzerine kurulmuş 5 yakın arkadaş. Gece, Doğa, Su, Ateş ve Güneş '4 GİRL 1 BOY' adlı ilk hikayedir.