DOĞA'dan :
Çok acıkmıştım, yani bildiğiniz aclık değil bu, yani öyle böyle değil feci şekilde. Şu an okuldayız ,bizim tayfadan bu gün Ateşle Su yok sadece Güneş, Ben ve Gece varız. Ve şu an teneffüsdeyiz birazdan zil çalıcak ve ders başlayacak ve ders Tarih .
Ecdadlarımızın devri, bir keresinde sınıfta tarih dersinde tarih kitabının üzerinde uyuya kalmışım. Uyanınca da gmzüm kitabda yazılan yazılara takılmış ve okumaya başlamışım. Eğer denk gelmese hiç okumayacaktım, yani ben kim? Tarih kitabını okumak kim?
Evet nerde kalmıştık? Ha evet yazılarda.. Meyersem ecdadlarımız asırlar asırlar bundan önce maymunlarmış, yada onun gibi bir şeymişler, her neyse işte. Çok saçma bence -_-
Zil çaldıktan sonra her kes sınıftaki yerini aldı ve öğretmen geldi. Yine ve yine tarih dersini sevenler ön sırada oturdular diğerleri de kendi hallerindeydiler.
Emre ,Tuğçe ve Filiz ön sırada öğretmeni dinliyordular.
Anıl ,İbrahim ve Teoman instagramda videolara bakıb bakıb gülüyordular. Yalın ile Hakan ders çalışıyordular, Egemen ile Kerem ise bir şey ile ilgili konuşub gülüyordular. Savaş Murata laf sokup şebeklik yapıyordu. En sessizi Aylindi.
Güneş Kimya, dan test yapıyordu. Gece ise kafasını sıraya koymuş ve gözlerini kapamıştı. Ee ben ne yapsam acaba?
Birden gözüm öğretmene takıldı ac vaktimde neden gözüme takıldı ya şimdi? 😓 inanmayacaksınız ama şuan öğretmeni sandalyede oturan kızarmış tavuk olarak görüyorum. 🐔🍖 😍
Aman Allahım çok lezzetli görünüyor. Böyle kıp kırmızı hemde etli butlu.. 😍 Ay ben dayanamıyıcam gidip yiyicem, o tavuk benim. Benim olmalı! Ve olucak!
Hemen yerimden kalkıb kızarmış tavuğun koluna daldım ve ısırdım. Ama bir dakika ya bu çok tatsız. 😖
Ve bir anda çığlık sesleri ile kendime geldim öğretmen bağırıyordu neden diye soracak olursanız ısırdığım için ve tüm sınıf bana mal mışım gibi bakıyordu.
"- Doğa kızım ne yapıyorsun sen? Ne diye ısırıyorsun kolumu?"
"Pardon öğretmenim, ben bir an kendimi kaybettdimde, yani kendimde değildim özür dilerim"
"- Tamam hadi geç otur yerine bir daha böyle bir şey olmasın"
Geçib yerime otururken Gece de uyanmıştı zaten ve bana yaklaşıp konuştu..
"- Doğacım anlıyorum seni çünkü bende öğretmeni tavuk olarak görüyorum yani suç sende değil ki, öğretmende o kadar şişman ki tavuğa benziyor"
Gecenin söyledikleri sırıtmama neden oldu, demek ki yalnız değilim.
Ders bittikten sonra biz hala okuldaydık ve şuan Gece ile birlikte okuldaki çocuklara ağzımızın suyunu akıtarak bakıyoruz.
"- Ya Doğa, şu ilerideki kız var ya zayıf olan ben onu kraker olarak görüyorum" 🍟
"Aynen Gece ya, o zayıfın yanındaki var ya işte bende onu hamburger olarak görüyorum"🍔
"- Evet ya, bide şu ayı gibi şişko çocuk var ya aynı pizzaya benziyor"🍕
"Hemde domatesli ve sucuklu pizza"
"- Ay dimi ya? Bak öğretmen kılıklı kızarmış tavuk geliyor"🍗
"Ya Gece bu tavuk çok kızardı artık, fırından almamız lazım"
"- O çoktan fırından çıktı Doğacım artık çatalımızı batırıb yemek vakti"
"Ya ben çatala dayanamam ısırarak bitiririm"
"- Doğru diyorsun"
"Ya bu yediklerimizin üstüne bide içecek bir şeyler olsa ne güzel olur dimi ama?"
"- Ben buldum galiba bak şu merdivenlerden inen kız var ya aynı bir ayrana benziyor"🍶
"Evet ya yiyeceklerimizin üzerinden iyi gitti bu"
"- Bide tatlı olursa harika olur"
"Onuda ben buldum"
"- Hani nerde?"
"Bak işte orda"
"- Ayy evet gördüm. 🍰🎂"
"Ohh vallahi doydum ben"
"- Aynen bende, iyi yedik be Doğa"
"Aynen Gece'cim"
**************
Bir anda uyandım ve uyuduğumu yeni fark ederken bu gördüklerimin hepsinin bir rüya olduğunu yeni fark ettim. Vay canına o kadar şey rüyamıydı gerçekten? Ama o kadar gerçeğe benziyorduki..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 GİRL 1 BOY #Wattys2019
HumorMUTLULUK : Birlikte saçmalaya bileceğin arkadaşlara sahip olmaktır. Eğlenceli çılgın hayatları aksiyon ve macera üzerine kurulmuş 5 yakın arkadaş. Gece, Doğa, Su, Ateş ve Güneş '4 GİRL 1 BOY' adlı ilk hikayedir.