SU :
Koskoca Su Göçer eve tutsak edilir mi? Ulan çırpıbacak kızlar gidip canlarının istediği kadar tur atıyorlar. Bense burda dört duvar arasında gebermek üzereyim. Şimdi soruyorum where adalet? Hepsi o sakine denilen yaşlı karının başının altından çıktı bunlar. Yeminle bir gün yaşına başına bakmadan dalacağım karıya kafa göz. Hani diyelim ki ben çıktım düğün salonundan lan bundan sana ne ki? Benim hayatım benim isteklerim ne diye o buruşmuş burnunu sokuyorsun olaya? Gerizekalı ya..
Odamda yatağımın üzerinde uzanarak tavanla bakışıyorduk
"Tavan kardeş son günlerde seninle fazla bakışmaya başladık farkındaysan. Bu böyle olmaz kendine gel"
Odamın kapısı bir anda açılınca refleks olarak ayaklandım.
"- Ne yapıyorsun Su? İki saattir sana sesleniyorum. Sağır mısın kızım?"
"Duymamışım" diyerek kafamı yeniden yastığıma atıp uzandım. Ama sevgili annem yine izin vermedi
"- Hadi kalk"
"Ya neden ya?"
"- Çünkü Sakine teyzenler gelecekmiş. Kalk çabuk 10 dakikaya kalmaz burda olurlar."
Sakine karısının ismini duyar duymaz yüzümü ekşittim. Annem yüzümün halini görünce yine azarlamaya başladı beni
"- Hiç öyle burun kıvırma Su hanım. Ben bilmem 5 dakika içinde aşağıya inmezsen üç günlük cezan beşe çıkar"
Gözlerim fal taşı gibi açılırken hemen ayaklandım. Ne demek beş gün ya? Cezam yarın bitiyordu zaten bu gün son günümdü. Sakine karısının yüzünden 5 gün daha evde oturmaya devam edersem cinnet geçiririm kesin. Net yani
"Amaan anneciğim ne diyorsun sen? Tamam ya zaten şaka yapmıştım sen git geliyorum bende hemen"
"- İyi madem çabuk ol" diyip çıktı odadan.
Annem çıkınca bende tam çıkıyordum ki telefonumun bildirim sesiyle olduğum yerde çivilendim. Kapının yanında dönüp yatağımın baş ucundaki komodinin üzerinde duran telefonumu elime aldım. Kim olduğunu merak ederken indirim mesajlarından olduğunu görünce oflayıb telefonu yeniden yerine bırakıp odadan çıktım.
Aşağıya indiğimde salondan sesler geliyordu. Sanırım Sakine karısı geldi yoksa bu cırtlak ses ondan başkasına aid olamaz. Salona birden daldığımda koltukta oturan kişiyi görmemle kaşlarımı kaldırdım. Geldiğimi gören annem hemen bana seslendi
"Haa işte bizim kızda geldi. Su misafirlerimize bi hoş geldin desene kızım"
Yalandan gülümsedim ve ağzımın ucuyla "Hoş geldiniz" dedikten sonra geçib kenardakı koltukta oturdum.
Daha sonra Sakine karısının yanında olan atom karıncası konuşmaya başladı
"Ee daha daha nasılsınız Sevim teyzeciğim?"
Iyyy yılışık ne döverim lan seni. Erkek dediğin öküz olacak abi, yılışık değil.
Daha sonra yılışık atom karıncamız bana dönerek gülümsedi. Ne gülümsüyorsun lana bana? Gebertirim oğlum seni!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 GİRL 1 BOY #Wattys2019
HumorMUTLULUK : Birlikte saçmalaya bileceğin arkadaşlara sahip olmaktır. Eğlenceli çılgın hayatları aksiyon ve macera üzerine kurulmuş 5 yakın arkadaş. Gece, Doğa, Su, Ateş ve Güneş '4 GİRL 1 BOY' adlı ilk hikayedir.