DİKKAT ET GÜZELİM

155 11 17
                                    

  Sabah olmuştu. Gözlerimi yavaşça araladım ve etrafa baktım. Her zaman eziklendiğim o okula gideceğimi düşündükçe canım sıkılıyor ve sadece ofluyordum. Odaya Yağmur'un girmesiyle üzüntümü bir kenara atıp gülümsedim. Yağmur benim kardeşim olur. Ondan sadece 1 yaş büyüğüm. ", Oooo Elçin Hanım. Sabahçısınız? ". "Bilmem. Erken yatmanın faydaları" deyip Yağmur'a laf sokmuştum. Çünkü kendisi yüzünden her zaman okula geç kalırız. Bende ona "Sen niye erken kalktın?" diye sordum. O da bana "Bugün  parti var. Hatırlatırım. Sende geleceksin"dedi. "A-ama benn..."  "İtiraz yok. Sende geliyorsun. Nokta. Çok konuştuk, hadi hazırlan!" dedi ve çıktı. Gitmek istemiyorum. Çünkü eminim o partiye Ayçagil'de gelecekti ve beni ezikleyeceklerdi. Neyse. Kalkıp banyoya gittim. Kollarımı sıvayıp musluğu açtım. Ellerimi birleştirip suyu avuçlarımın içine aldım ve yüzüme çarptım. Ardından odama dönüp kıyafetlerimi aldım. Bir kahverengi etek ve omuzu açık gri bir bluz giydim. Saçlarımı açık bıraktım. Çantama tekrardan göz geçirdim. Hazırdım ve Yağmur'un odasına gittim. O daha kıyafet seçiyordu ve biraz hızlı olmasını söyledim. Aşağı inip annemin yanına gittim. "Anne! Çok geç kaldık, biz hemen çıkıyoruz" dedim ve Yağmur'u bekledim. Sonunda Yağmur gelince hemen okula geldik. Okulumuz 5 katlıydı.  Yağmur 3.Katta, ben 5.Kattaydım. Yağmur'un sınıfına gelince "Derslerine iyi odaklan! Görüşürüz" dedim ve sınıfıma çıktım. Ayça ve arkadaşları tam girişte bekliyorlardı. Beni görünce sinsice güldüler. Gerilmiştim ve sadece yere bakarak ilerliyordum. Tam kapıdan geçerken Ayça çelme taktı ve tam yere düşecekken Barış beni tuttu ve "Dikkat et güzelim" deyip göz kırptı. Saçları çok tatlıydı. Beni bıraktı. Ayça da şöyle söyledi "Ayağım çarptı Barışçığım" dedi ve güldü. Barış' da Ayça' yı itti ve Ayça yere düştü. Barış' da "Elim çarptı Ayçacığım" dedi ve beni kolumdan tutup dışarı çıkarttı. Duvara yasladı ve "Bundan sonra eziklenmeyeceksin. Çünkü seni ben koruyacağım" dedi ve gözlerini gözlerime kenetledi. Gözlerimi yere çevirip "N-neden...  Beni koruyorsun? dedim ve o da bana "Sadece iyi niyetim diyelim güzelim" dedi ve sınıfa gitti. Bende bir süre bekledikten sonra sınıfa gittim.












Evet Arkadaşlar. Tüm hikayeleri sildim. Çünkü sadece tek bir kitap üstünde odaklanmak istedim. Umarım beğenirsiniz.

BİR POPÜLER OLAN VE BİR EZİKLENEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin