Sabah bağırarak uyandım. Yağmur yatağıma oturmuş, gülerek bana bakıyor "Kardeşim napıyorsun? Korktum" dedim yatağımdan kalkarak. O da "Hiç. Hadi abla masa hazır. Kahvaltı yapıp çıkalım" dedi. Bende başımı salladım ve Yağmur odadan çıktı. Banyoya gidip saçlarımı topladım ve elimi yüzümü yıkadım. Geri dönüp yatağıma yatmak istedim ama Barış aklıma gelince koşarak aşağı indim. Sofrada yok, yoktu. Mötüşmellikti. Hemen oturup hızlıca kahvaltımızı yaptık ve sofrayı toplamadan üzerimizi giydik. Siyah okul çantamı aldım ve Dışarı çıktım. Barış bizi bekliyordu. "Abla ben biraz yürüsem. Lütfen" dedi. Ben de "Tamam ama dikkatli ol ve okula geç kalma" dedim. Yağmur gittikten sonra Barış' ın yanına gittim. "Günaydın sevgilim" dedi yanağımdan öperek. Biraz kızarmıştım. "Günaydın" dedim gülümseyerek. "Nasılsın" dedi. "İyiyim. Sen?" dedim. O da "Bende iyiyim" dedi. Bir an elimden düşen kitaplarla oflamam bir olmuştu. Sinirle yere eğildiğim de Barış' ta yere eğilmişti ve İkimizde kafalarımızı vuruştuk. Hafif acımıştı. Kafamı kaldırıp ona baktım, o da bana baktı. "Gel bir kez daha vuralım da kel kalmayalım" dedim ciddi bir şekilde. O da yaklaşık 5 dakika güldükten sonra "Tamam. Gel" dedi ve kafasını çevirdi. Tam vuracakken bir an dönüp öptü. Çekilmeye çalıştım ama başımı tuttu. Sonra bir şekilde geri çekildim. Kalp atışlarım çok fazla hızlanmıştı. "Iıı... Gitsek mi artık okula?" dedim hızlıca ayağa kalkarak. O da ayağa kalktı ve "Tamam. Hadi gidelim" dedi.
**********************
Sonunda okula geldik. Barış erkek kankalarının yanına gitti, bende su' yun yanına gittim. "Günaydın" dedim gülümseyerek. "Günaydın. Nasılsın?" dedi. Herkes, her seferinde bana bu soruyu soruyordu. Canım annem... Bende gülümseyip "İyiyim kanka. Sen nasılsın?" dedim. "Bende iyiyim" dedi. Bir müddet sessizlikten sonra devam ettim "Knk aslında ben bir şey planlıyorum" dedim heyecanlı bir şekilde. O da meraklı gözlerle "Ne planlıyorsun knk?" dedi. "Knk ben Barış' ı işletmek istiyorum. Yani İnstagram dan fake hesap açıp, çıkalım mı falan yazacağım. Ne dersin?" dedim. O da "Çok iyi knk. Eğlenmiş oluruz hem. Okul çıkışı nasıl olur?" dedi. Ben de "Çok iyi olur" dedim ve Su' ya sarıldım. Zil çaldı ve derse girdik. Ders kimya. Ölüyorum... Neyse. Dersi pek dinlemeyip dışarıyı seyrettim.
********************
Okul bitmişti. Keyifle Su' yun yanına gittim. Yani Su' yun sırasına sjsjsj. "Knk hadi hızlı ol. Çok heyecanlandım" dedim. O da başını salladı ve çantasını tek omzuna taktı. Hemen okuldan çıktık ki Barış kapıda bekliyordu "Ne bu acele? Nereye kızlar?" dedi. Biz de "Iıı.. Şeye.. Biz pastaneye gideceğiz. Sen eve git" dedik. O da şaşkın şaşkın baktı "Ben de geleyim" dedi. Su "YOK!! Yani biz kız kıza gezeceğiz" dedi. Barış pek inanmasa da "İyi tamam. Geç kalmayın. Ben Yağmur' u alırım okuldan" dedi ve gitti. Su' yla bir iç çektik ve hemen bir pastane ye gittik. Kurabiye siparişini beklerken işletme işine başladık. "Nasıl işleteceğiz?" dedi Su. Ben de "Bekle ve gör" dedim heyecanla. Hemen instagram' a girdim ve Pelin adlı bir fake hesap açtım. Hemen Barış a mesaj attım. Mesaj *Selam. Çok tatlısın* dedim. Bir kaç dakika sonra görüldü attı ve yazıyor. İkimiz de bir an heyecan yaptık ve sonra kendimizce sakin, sakin demeye başladık.
Barış: Teşekkürler de siz kimsiniz?
Pelin: Sana hayran olan kız😍
Barış: Deli falansın galiba😑
Pelin: Evet. Sana deliyim. Sevgilin var mı?
Barış: Var. O yüzden yazma!
Pelin: Ondan ayrıl, benle sevgili ol! 😯😝❤❤😈
Barış: Ben sevgilimden asla Ayrılmam. Siz gibilerle işim olmaz. Si***rin gidin.
Bir müddet sonra bizi engellediğini fark ettik. Bu kadar çabuk mu? Yanlız yerim ben bunu. Sevgilimden asla Ayrılmam dedi. Benden yani😍😍. Kendimce bunları söylerken "Engelledi ya. Off. Ne güzel eğleniyorduk" dedi Su. Düşüncelerimden sıyrılıp Su' ya baktım "Aynen ya. Neyse yarına çok ödev var. Hadi gidelim artık" dedim ve pastaneden çıktık. Su' yun evi daha yakındı. Su' yu bırakıp bizim eve yürümeye başladım. Bir an aklıma annem geldi. Gökyüzüne baktım ve gözüme gelen bir damlayla kafamı yere çevirdim. Lanet olsun. Yağmur başlamıştı. Hemen montumun şapkasını örtüp koşarak eve gittim. Hemen kapıyı açtım ve içeri girdim. Evde Barış' ta vardı. Of ya. Çok kötü görünüyorum. İkisi de, yani Yağmur ve Barış bana dik dik bakarken koşarak odaya çıktım ve hemen üstümü değiştirdim. Beyaz bir bluz ve biraz bol siyah bir pantolon, üstüne de salaş bir siyah yelek giydim ve aşağı indim. "Abla? İyi misin?" dedi. Bu, bugün 3. Kez soruşlarıydı. Bende oflayıp iyiyim dedim. Barış a bir telefon geldi. Sanırım Ateş arıyordu. Telefon görüşmeleri bitince "Ateş aradı. Bir yerlere gidecekmişiz. Gitsem iyi olur" dedi bana bakarak. Bende "Nereye?" dedim meraklıca. "Bilmiyorum. Ateş götürecekmiş" dedi. Ben de "Tamam ama geç kalma. Yarın okulun son günü. Bana da mesaj at" dedim. O da "Tamam güzelim. Görüşürüz" dedi. Biraz utanmıştım. Çünkü Yağmur' da buradaydı ve alttan alttan gülüyordu. Koluna Ufakça vurdum ve Barış' ı geçirdim. Yemek masasını kurup hemen yedik ve masayı ben toplamamak için hemen odama kaçtım. Yağmur arkadan bağırıyordu ama ben ne dediğini pek duyamadım.
1 SAAT SONRA
Barış hala mesaj atmadı. Saat 23:40. En iyisi ben atayım. Mesaj *Nerdesin? Bana mesaj da atmadın😑" dedim ve beklemeye başladım. Yaklaşık 20 dakika bekledim ama hala mesaj atmadı. En iyisi birde arayım dedim. Telefon bir çok kez çaldı ama açmadı. Sinirle telefonu fırlattım. Neredeydi bu? Off. Ne yapsam diye düşünürken göz kapaklarımın düşmesine engel olamadım.
Selamlar. Yeni bölüm uzun bir süreden sonra geldi. Umarım beğenirsiniz. Yaz tatilinde efsane şeyler olacak. Yani hikaye de okul bitip, yaz tatili başlayacak. Bölümü yazarken ben eğlendim, umarım sizde eğlenirsiniz. Oy verip, yorum atarsanız sevinirim 😂. Seviliyor ve öpüldünüz Balçiklerim 😂😘❤❤❤😘😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR POPÜLER OLAN VE BİR EZİKLENEN
Fiksi Umum15 yaşında olan ve okulda Ayçagil yüzünden eziklenen bir kız. Okulda popüler olan, Ayçayla uğraşan ve son derece yakışıklı bir erkek. Bakalım neler olacak?