All because love you (Ep.14)

2K 149 2
                                    


အစကေတာ့သံုးမကုန္ေအာင္မ်ားလွတဲ့ပိုက္ဆံေတြကအခုၾကည့္ေတာ့ဘယ္ေလာက္မွမရွိ..

အလွည့္အေျပာင္းျမန္လြန္းတဲ့ကံၾကမၼာႀကီးကိုသာBaekဟားတိုက္ရယ္လိုက္ခ်င္ေတာ့သည္..

အိမ္ေတြေရာပရိေဘာဂေတြေရာအကုန္ပါသြားတဲ့အတြက္Baekမွာရွိတဲ့ကိုယ္ပိုင္ပစၥည္းေတြသာက်န္ေတာ့သည္..

ထိုပစၥည္းေတြထဲကလိုသေလာက္သာယူကာအားလံုးေလ်ာ့ေစ်းနဲ႔သာေရာင္းလိုက္မည္..

I search the universe..Northashi..chargi..thaekakyi..

Phလာေနလို႔ၾကည့္လိုက္ေတာ့'Kai'..

Baekစိတ္ညစ္လို႔phပါပိတ္ထားလိုက္သည္..

ခုတေလာSehunနဲ႔Kaiကိုလည္းမေခၚျဖစ္..သူတို႔ရဲ႕သနားသလိုဆက္ဆံတာကိုလည္းမခံခ်င္..သူငယ္ခ်င္းဆိုတဲ့ပုဒ္မနဲ႔လည္းသူတို႔ကိုဝန္ထုပ္ဝန္ပိုးမေပးခ်င္ပါ..

"Arjushi..ဒီအိမ္ကိုငွားမယ္လို႔ကပ္ထားလို႔လာခဲ့တာပါ.."

"အင္း..ငွားမယ္ဆိုရင္ေတာ့____ေလာက္ေတာ့ေပးရလိမ့္မယ္"

"ဟိုဟာ..ကြ်န္ေတာ့မွာပိုက္ဆံကအလံုအေလာက္မရွိလို႔ပါ..နည္းနည္းေလာက္ေလ်ာ့ေပးလို႔မရဘူးလား.."

"မရဘူး..ေစ်းေပါေပါငွားခ်င္ရင္ေတာ့တျခားအိမ္ရွာလိုက္ေတာ့.."

"Arjushi..ခဏ..ကြ်န္ေတာ္ေက်ာင္းကျပန္လာရင္အခ်ိန္ပိုင္းအလုပ္လုပ္မွာပါ..က်န္ေနတဲ့ပိုက္ဆံကိုအခ်ိန္ပိုင္းအလုပ္လခထဲကေပးပါ့မယ္..ကြ်န္ေတာ့ကိုဒီအိမ္ငွားပါေနာ္..ဒီေဆာင္းရာသီမွာအိမ္ရွာဖို႔မလြယ္လို႔ပါ"

"မင္းကပံုမွန္ေပးႏုိင္လို႔လား.."

"ဟုတ္..ကြ်န္ေတာ္လခရတာနဲ႔ေပးမွာပါ.."

"ေအး..ပံုမွန္မေပးႏုိင္လို႔ကေတာ့ခ်က္ခ်င္းဆင္းရမယ္..ၾကားလား.."

"Nae..Gamsamitha.."
....................................
"Byun Baekhyun.."

"Nae.."

"ပန္းကန္ေတြလာေဆးလိုက္ဦး.."

"Nae..nae.."

"ပင္လယ္စာေခါက္ဆြဲတစ္ပြဲေပးပါ.."

"Arr..nae.."

"Byun Baekhyun..ဟိုစားပြဲဝိုင္းကစားပြဲကိုသြားရွင္းလိုက္ဦး"

အလုပ္ေတြၿပီးသြားေတာ့Baekသက္ျပင္းရွည္ရွည္တစ္ခုခ်လိုက္သည္..

အရင္ကေတာ့သူမ်ားအသင့္လုပ္ေပးတာေစာင့္ခဲ့တယ့္သူကအခုသူမ်ားကိုအသင့္လုပ္ေပးေနရတာပါလား..

ျပင္ဆင္ခ်ိန္ေတာင္မရေလာက္ေအာင္ေလာကႀကီးကအေျပာင္းအလဲျမန္ခဲ့တာပဲ..

"Byun Baekhyun.."

"Nae.."

"ေရာ့..ဒီေန႔အတြက္လခ..ပိုေပးထားတယ္ေနာ္.."

"Nae..Gamsammitha.."

ဆိုင္ရွင္Arjimaကစကားေျပာၾကမ္းေပမယ့္စိတ္ထားေတာ့ေကာင္းပံုရသည္ဟုBaekထင္မိသည္..
....................................

Baekဒီေန႔ေတာ့ေက်ာင္းလာလိုက္တယ္..ေက်ာင္းပ်က္ရက္ေတြကမ်ားေနၿပီမဟုတ္လား..

သူထိုင္တဲ့ေနရာကေတာ့အရင္အတိုင္းပင္..

သူကBaekေနာက္ကေနာက္ဆံုးခံုမွာ..Baekကေတာ့အရင္လိုသူနဲ႔အတူမထိုင္ေတာ့ဘူး..

ႏွစ္ေယာက္လံုးကလည္းအရင္လိုဆက္ဆံေရးမဟုတ္ေတာ့ဘူးမဟုတ္ေလ..

"ေဟ့ေရာင္..Baekhyun.."

"ယား.."

"ဟ..ဟ..ဘာျဖစ္ၾကတာလဲ.."

Baekကိုေတြ႕တာနဲ႔Sehunနဲ႔Kai Baekေပၚမခံုတက္ရုံတမယ္ကပ္တြယ္ေနၾကသည္..

"ဘာလို႔phဆက္တာကိုမကိုင္ရတာလဲ"

Kaiကေျပာေတာ့..

"ဘာမွမဟုတ္ပါဘူးကြာ.."

"ေဟ့ေရာင္မင္းကလဲကြာ..သူငယ္ခ်င္းအခ်င္းခ်င္းကိုလ်ိဳဝွက္မေနပါနဲ႔..ငါတို႔မင္းအေၾကာင္းအကုန္သိၿပီးၿပီ.."

"မင္းတို႔သိတာအကုန္မဟုတ္ပါဘူးကြာ.."

"ဘာလဲ..Park Chanyeolကိစၥလား.."

"မင္းတို႔ဘယ္လိုသိတာလဲ.."

"ဒါမ်ား..မင္းတို႔မ်က္ႏွာၾကည့္တာနဲ႔သိသာေနတာကို..ေျပာ..မင္းတို႔ဘာေတြျဖစ္ခဲ့ၾကတာလည္း.
ငါတို႔အကုန္နားေထာင္ေပးမယ္.."

"....."

ငါဘယ္လိုေျပာျပရမလဲYeol..မင္းကငါ့ကိုထားသြားတယ္လို႔လား..ဒါမွမဟုတ္ကစားသြားတယ္လို႔လားဟင္..
.....................................................................

Thank for reading
AN-ခုတေလာအေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္updateေနာက္က်ခဲ့တာmiyanaeyo..😔😔ဒီအပိုင္းေတာင္ေနာက္ေန႔မွတင္မလို႔လုပ္ေပမယ့္မေသခ်ာမွာစိုးလို႔ဒီေန႔ပဲupလိုက္ပါတယ္☺☺

All Because Love YouWhere stories live. Discover now