All because love you (Ep.15)

2.2K 138 7
                                    


"Bor..jinja.."

"Park Chanyeolက.."

"......."

Sehunနဲ႔Kaiဆီကထြက္လာတဲ့အသံတစ္သံဆီအတြက္Baekမွာေျဖစရာမရရွိခဲ့ပါ..

"မင္းအခုဘာလုပ္ခ်င္လည္းBaekhyun..ငါတို႔ကူညီမယ္"

"ဟုတ္တယ္..မင္းဒီလိုတစ္ေယာက္ထဲႀကိဳးစားေနမယ္ဆိုငါတို႔ေတြကမင္းသူငယ္ခ်င္းဘာလို႔လုပ္ဦးမွာလဲ"

"ေအး..Sehunေျပာတာမွန္တယ္.."

"ေအာင္မာ..လူႀကီးစတိုင္ဖမ္းမေနၾကနဲ႔..မင္းတို႔ထဲမွာငါအသက္အႀကီးဆံုး"

"ဟား...ဟား..ဟား.."

သံုးေယာက္သားဟားတိုက္ရယ္ၿပီးမွတစ္ေယာက္မ်က္ႏွာတစ္ေယာက္ၾကည့္ျဖစ္ျပသည္..

သူတို႔သူငယ္ခ်င္းသံုးေယာက္ဒီလိုမေနျဖစ္တာေတာင္ၾကာေနၿပီဆိုတာသူတို႔လည္းသတိထားမိၾကတယ္ေလ..
....................................

"ေဟ့ေရာင္အျပင္ထြက္မလို႔လိုက္ဦးမလား.."

"ေတာ္ပါၿပီကြာ..မင္းတို႔ပဲသြားေတာ့.."

I search the universe..Northashi..Chargithaekakyi..

"Yoposaeyo"

"အခုေျပာေနတာအိမ္ပိုင္ရွင္Arjushiပါ.."

"Arr..nae..မဟုတ္မွလြဲေရာArjushiတျခားသူကိုအိမ္ငွားလိုက္တာေတာ့မဟုတ္ပါဘူးေနာ္..ကြ်န္ေတာ္အခ်ိန္ပိုင္းလခနဲ႔ေပးပါ့မယ္လို႔ေျပာထား.."

"အခုArjushi phဆက္တာအဲ့တာေၾကာင့္မဟုတ္ပါဘူး..လူေလးေပးဖို႔က်န္တဲ့ေငြကိုေပးစရာမလိုေတာ့ဘူးလို႔ေျပာမလို႔ပါ.."

"ဗ်ာ.."

"အဲ့တုန္းကArjushiကေငြလိုေနလို႔ေစ်းပိုေျပာလိုက္မိတာပါ..အခုျပန္ေတြးၾကည့္ေတာ့Arjushiမလုပ္သင့္ဘူးလို႔ထင္မိလို႔ပါ..jinja..miyanae.."

"Arnyiyaeyo..Gomasimitha..Arjushi.."

တူ...
...................................

"ငါသူ႔ကိုလက္စားျပန္ေခ်မယ္လို႔ဆံုးျဖတ္ထားတယ္.."

"Planက.."

"မင္းတို႔ငါ့ကိုသူ႔ဂိုဏ္းထဲဝင္လို႔ရေအာင္ကူညီေပးကြာ.."

"ျဖစ္ပါ့မလား..Baekhyunရ..သူကမင္းကိုသိေနတဲ့ဥစၥာ.."

"Kaiရာ..ငါေျပာမယ္..သူကBaekhyunကိုသိတာမွန္ေပမယ့္..သူ႔လက္ေအာက္ငယ္သားေတြကသိၾကတာမွမဟုတ္တာမ်ိဳးရုိးနဲ႔နာမည္ေျပာင္းၿပီးဝင္လိုက္ရင္ေအးေဆးေပါ့..."

All Because Love YouWhere stories live. Discover now