All Because Love You (Ep.16 )Final

3.3K 150 2
                                    


"Arpukyi..အျမန္သတိရလာပါေတာ့ကြ်န္ေတာ္အေဖ့အတြက္ႀကိဳးစားပါ့မယ္.."

Baekေဆးရုံကကုတင္မွာသတိေမ့လွဲေလ်ာင္းေနတဲ့အေဖျဖစ္သူကိုၾကည့္ၿပီးတိုးတိုးရြတ္ဆိုမိတယ္။
....................................

"ကဲ..မင္းတို႔တကယ္ဒီဂိုဏ္းထဲဝင္ခ်င္တာလား.."

"Nae..Sir.."

"ငါတို႔စစ္ေဆးမယ့္ဘယ္လိုစမ္းသပ္မႈမ်ိဳးျဖစ္ျဖစ္မင္းတို႔လက္ခံႏုိင္မယ္လို႔အာမခံရဲ႕လား.."

"Nae..Sir.."

"ေကာင္ေလး..မင္းကေကာအဆင္ေျပပါ့မလား.."

ထိုလူႀကီးေမးရင္လည္းေမးဖို႔ေကာင္းသည္..တျခားဗလေတာင့္ေတာင္ဖက္တီးႀကီး၃ေယာက္ၾကားမွာBaekတစ္ေယာက္ထဲလူေကာင္ေသးေနသည္ကိုး..(ကိုယ္ေရစစ္တာ..😬)

"ေျပပါတယ္..Sir.."

Baekကအရင္ထဲကရန္သိပ္မျဖစ္ဖူးေပမယ့္..အခုတစ္ေလာဒီဂိုဏ္းထဲဝင္ရန္ေလ့က်င့္ျဖစ္သည္..Gymလည္းေဆာ့ျဖစ္သည္..အရင္Byun Baekhyunအျဖစ္မခံႏုိင္ပါ..

ေခါင္းေဆာင္ျဖစ္ေသာထိုသူကBaekတို႔၄ေယာက္ကိုအခ်င္းခ်င္းတိုက္ခိုက္ေစသည္..

အခုမွေလ့က်င့္တဲ့Baekနဲ႔အရင္ထဲကအတိုက္အခိုက္ကြ်မ္းက်င္တဲ့ထိုသူေတြနဲ႔ယွဥ္ေတာ့Baekႏုိင္ဖို႔ကခဲယဥ္းလွသည္..

"အ.."

ေနာက္ဆံုးေတာ့လူႀကီး၃ေယာက္ထဲက၁ေယာက္ရဲ႕ထိုးခ်က္ေၾကာင့္Baekလဲက်သြားခဲ့သည္..

"ကဲမင္းတို႔ဝင္ခြင့္ရရင္ငါဆက္သြယ္လိုက္မယ္..အခုေတာ့ျပန္လို႔ရၿပီ.."

ထိုသူရဲ႕စကားအဆံုးBaekေခါင္းငိုက္စိုက္ကာ..အိမ္ျပန္လာခဲ့သည္..
....................................

ေနာက္ေန႔ေက်ာင္းတြင္..

"ဟာ..ငBaekရာ..အသံုးမက်တာ.."

"ေဟ့ေရာင္မင္းဘာ့မင္းအရင္အဲ့ထဲဝင္ၾကည့္လိုက္ငHun..တျခားငါနဲ႔ခ်တဲ့ေကာင္ႀကီးေတြကနဲတာမဟုတ္ဘူး..ငါ့ေနရာမွာမင္းသာဆိုရင္ေလ.."

"အဲ့လူေတြအကုန္လဲသြားမွာေပါ့..ဟား..ဟား.."

"ေအာင္မာ.."

"မင္းတို႔ႏွစ္ေယာက္လံုးစကားႏုိင္လုေနတာေတာ္ၾကေတာ့..အခုဘာဆက္လုပ္မလဲပဲစဥ္းစားရမွာ.."
I search the universe..(ph ringtone)

All Because Love YouWhere stories live. Discover now