All because love you (Ep.12)

2.2K 144 7
                                    


Yeolရဲ႕အေဖလာေျပာၿပီးလည္းBaekနဲ႔Yeolကပံုမွန္အတိုင္းပင္..

အတူတူသြားတယ္..

အတူတူလာတယ္...

ႏွစ္ေယာက္ၾကားမွာဘယ္အတားအဆီးမွမရွိပဲနဲ႔ေပါ့..

ဒါေပမယ့္တစ္ခုပဲ..Baek YeolကိုYeolအေဖသူ႔ကိုလာေျပာသြားတဲ့အေၾကာင္းကိုမေျပာျပခဲ့ဘူး..သက္သက္မယ့္Yeolကိုစိတ္အေႏွာက္ယွက္မျဖစ္ေစခ်င္လို႔ေလ..

ဒါေပမယ့္..ျဖစ္လာမယ့္ေနာက္ဆက္တြဲျပႆနာေတြကိုသာသူတို႔သိခဲ့ရင္..
....................................

ဒီေန႔Yeolသူ႔ကိုကစားကြင္းလိုက္ပို႔မယ္လို႔ေျပာထားတယ္..ဒီေန႔ကBaekေမြးေန႔ေလ..Yeolကိုေစာင့္ေနတာၾကာၿပီမလာေသးဘူး..ေနမေကာင္းလို႔မ်ားလား..

Gawnarponmi..cawkyaweisaw..(လူႀကီးမင္းေခၚဆိုေသာတယ္လီဖုန္းမွာစက္ပိတ္ထားပါသျဖင့္...)

Phoneကလည္းပိတ္ထားတယ္..တစ္ခုခုမ်ားျဖစ္ေနတာလား..

Baekကားမွတ္တို္င္ကခံုတန္းေလးမွာထိုင္လိုက္တယ္..ရပ္ေစာင့္ေနတာၾကာေတာ့ေျခေထာက္ေတြလည္းနာေနၿပီေလ..

ၥစိတ္ထဲ..ဒီေန႔ကအရင္ေန႔ေတြထပ္ပိုေအးေနသလားလို႔..ရာသီဥတုေၾကာင့္လား..ဒါမွမဟုတ္..တစ္စံုတစ္ေယာက္ရဲ႕ေႏြးေထြးတဲ့လက္တစ္စံုမရွိလို႔မ်ားလား..

💧💧

Baekေခါင္းထဲေမးခြန္းေတြျပည့္ေနရင္းမွ..မိုးဖြဲေလးေတြေကာင္းကင္ေပၚမွေျမႀကီးေပၚကိုတဖြဲဖြဲက်ဆင္းလာတယ္..

ေဆာင္းတြင္းႀကီးမွာမိုးေတြရြာေနပါလား..ရာသီဥတုေတြေဖာက္ျပန္သလို..

Yeolရဲ႕စိတ္ေတြကလည္းသူ႔အေပၚေျပာင္းလဲေနၿပီလား..

မဟုတ္ဘူး..သူေမ့ေနတာ..ဟုတ္တယ္..သူေမ့ေနလို႔ေနမွာပါ..

ေစာင့္ရတာၾကာလာေတာ့...

Baekခံုတန္းေလးကထရင္းျပန္ဖို႔စဥ္းစားေပမယ့္..

တကယ္လို႔သူလာရင္ဆိုတဲ့အေတြးေၾကာင့္..ျပန္ထိုင္ရင္းေစာင့္ေနမိတယ္..

မိုးေတြသည္းလာေလေလ..Baekရဲ႕ေမၽွာ္လင့္ခ်က္တစ္ခ်ိဳ႕လည္းမိုးေရနဲ႔အတူပါသြားသလိုခံစားရတယ္..

All Because Love YouWhere stories live. Discover now