yeni okul

690 24 0
                                    

Alarımın sesiyle gözlerimi yavaşca açtım saate bakdığımda 7:30 olduğunu gördüm ah harika yarım saatim vardı ayaklarımı yataktan aşağı sarkıttım ve ayağı kalktım sürünerek banyıya doğru gittim allahtan odamda banyo vardı rutün işlerimi halletikten sonra dolabımın önünde dikildim bakdıpımda beyaz mavi karışımı çok açık bir kot vardı dizden 10 parmak yukarıda yırtıkları vardı üstüne göbeği açık siyah yarım kollu yapışık bir tişört giydim. Üsütnede deri çeketimi giydim saçlarım düzdü hafif bir maşa yapıp dalgalandırdım rimel ve hafif kırmızılık versin diye ruj sürdüm ve aşağı indim.

Bakdığımda annem ve babam uyanmış ve kahvaltı yapıyorlardı "günaydın sevgili ailem " diye bağırıp masaya oturdum tabağıma peyniri alırken annem "yeni okuluna hazırmısın kızım" diyip güldü ona bakıp "hayır " deyip somurtunca babam yanağıma makas atıp " hazır hazır baksana prenses gibi olmuş "diyince güldüp saçımı attım ve " herzamanki halim dedim" ikiside kahkaha attı bende güldüm halime kahvaltım bitince kalktım ve "ben kaçtım" deyip öptüm yanaklarından.

Çantamın içine kulaklığımı paramı ve bir not defteri kalem koydum nolur nolmaz değilmi
Kapının ordaki tabureye oturup nike beyaz spor ayakkabımı giyip kendimi dışa attım.
Okula doğru yol aldım geldiğimde okul baya büyüktü ve güzeldi içeri girip müdür odasınu buldum kapıyı çaldım gür bir sesle gir deyince girdim bakdığımda adam çokta yaşlı değildi güler yüzle sınıfımı söyledi 11/C sınıfa doğru gitmeye başladık.

İçeri girdiğimde herkes bana bakıyordu ve gözüme birşey çarptı bu o çocuktu burda ne işi vardı acaba benimkide sorumu çocuk burda okuyor demekki aman neyse koyu gözlerimi üstümde hissettim gözlerimi ondan ayırıp hocaya baktım kadıb sarışın ve güzeldi hatta güzel demekle olmaz taşdı be neyse "kendini tanıtırmısın " diyip güldü bende " adım Güneş Ilgın buraya İstanbuldan geldim " dedim hoca "tamam canım yerine otura bilirsin " deyince gülüp yürümeye başladım baktığımda iki tane kız vardı ve ön sıraları boştu çağırıp oturmamı istediler oturduğumda "selamm ben azra bilgin " deyip güldü çok tatlı ve eğlenceli birine benziyordu belliki "merhaba " dedim diğerine bakdığımda"selam"diyip kağıdını karalamaya devam etti belliki ciddi biri azra dönüp "oda sedef biraz gıcık " deyince sedefin cimciklemesini ve azarnın bağırmasına güldüm hoca dönüp "kızlar tenefüste kaynaşırsınız " deyince azra "sorry hocam" deyip güldü sonrada "aramıza hoşgeldin" deyip kulağıma fısıldadı ah çok eğlenceli bu yaa neyse bakdığımda zil çalmış ve tenefüstü kızlar dönüp kantine gitmeyi teklif ettiler hayır diyemezdim açdım çünkü.

Kantinde bir masa bulup oturduk yiyecekleri sedef alıp gelmişti meyve suyubdan bi yudum alıp etrafa baktığımda gene onu gördüm bana bakıyordu tek kaşımı kaldırıp "nevar" bakışı attım ve güldü piç ya aman tanrım one öyle ölürüm lan senin o gülüşüne oha beni o gamzelerine gömsünler olum yaa azra kafama vurup " yedin lan çocuğu "dediği sedef bir kahkaha attı kantindekilerin bize bakmasıyla şirin bi gülümseme attım ve sedefe " anırdın be " dedim hemen ciddileşti korktum bian valla neyse yemeğimizi bitirip kalktık sınıfa gittik ve sıralara oturduk.

Bora kapının ordaydı ve bana "bura gel" diye seslendi ikiletmedim bile çok tehlikeli birine benziyordu yanına gittiğimde "nevar " dedim kendimden emin bir şekilde kolundan tutup duvara yasladı gözlerime bakıp "tehlikeyle oynuyorsun benden uzak dur " dedi anlamsızca gözlerine bakdım ve "ozaman benimle uğraşma" dedim tam arkasını döndü gidiyordu ki "sana cevap ver demedim " dedi hiç bişey demeden gitti sınıfa girip sırama oturdum ve düşünmeye başladım neden böyleydi neden bana onları söyledi diye düşünürken azranın dürtmesiyle irkildim "daldın gene " dedi dönüp"bora kim neyin nesi " deyince sedef dönüp "anlatıyımı cidden" dedi "evet" dedim ablatmaya başladı "çok tekin insanlar değillerdir 3 de mafya yer altının en derin mafyaları şu bora varya başları yanındakilerde küçüklükten beri arkadaşları birlikte çalışırlar ve okulunda çetesidirler bu arada kızlarlada çok oynarlar hergün bi kız oyuzden uzak dur diyorum" deyip uyardı ağzın açık şekilde kalmıştım ne yani mafyamıdı ve hoşlanıyomuydum yok canım sadece beğenidir öyle umarım kafamı kaldırdığımda borabın bakışlarını üzerimde hissettim ve kafamı çevirdim.

Son iki ders boştu azra dönüp "alışverişe çıkalımm" deyince fena fikir değildi okul kıyafeti almam lazımdı kafamı olumlu salladım sedefe bakdığımda oflayıp tamam der şekilde tısladı azra alkışlayıp ayağa kalktı valla hiperaktif bu kız.

Alış veriş bitti ve bende bitmiştim şuan bi cafede milkshake içiyorduk kalkıp "kızlar geç olmadan ben eve kaçıyorum annemler merak eder dedim " gülüp tamam canım yarın görüşürüz "dedi sedef oha sedef konuşmuştu neyse el sallayıp yanlarından ayrıldım taksiyi durdurup ev adresini söyledikden sonra arkama yaslandım ve yola bakdım eve geldiğimde annemlerin yemekte olduğunu öğrendim odama çıkıp paketleri halının üzerine burakıp hemen kendimi duşa attıp ılık bi duştan sonra pijamalarımı giyip yatağa uzandım telefonuma mesaj geldi "bi daha geç saatte eve gitmiceksin ve şu pencerenin perdesini çek herkes seni izliyor ve hemen uyu o pijamalarıda bidaha giyme"  dedi nee!! (Pijama modeli aşağıda)

Alış veriş bitti ve bende bitmiştim şuan bi cafede milkshake içiyorduk kalkıp "kızlar geç olmadan ben eve kaçıyorum annemler merak eder dedim " gülüp tamam canım yarın görüşürüz "dedi sedef oha sedef konuşmuştu neyse el sallayıp yanlarından ayrıld...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu kimyaa diye bağırdım pencereden aşağı bakdığımda kimse yoktu hemen yatağıma girip yorganı üstüme çektim kesin kızlardan biridir deyip telefonu başucumdaki sehbaya koyup gözlerimi kapattım yorucu bi gündü ve yorgundum kendimi uykunun kollarına teslim ettim...


{Arkadaşlar bu bölüm ilk bölümden biraz daha uzun oldu dahada uzatmaya çalışacam merak etmeyinn okumaya devam edin lütfen  :)))) }

Okuldaki MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin