3.Bölüm

725 26 7
                                    


(Multide uzay ve sedef var iyi okumalarrr)

Sabah yine annemin sesiyle uyandım "güneşş kalk kız hadi geç kalacaksın" Off okumicam ha yeter be bu ne kendi kendime söyleniyorum yine neyse yatakdan doğrulup ayağa kalktım ayaklarımı sürte süte banyoya gittim çişimi yapıp yüzümü yıkadım aynada kendime baktığımda gözlerimin altı şişmişti ağlamışmıydım hayır uykusuzda değildim peki neden böyleydi off neyse tekrar ayaklarımı sürterek odaya gittim okul üniformasını giydim etekti ve çok kısa değildi çokda uzun dizden 13 parmak yukardaydı gömlek ve kıravatıda taktım nefret ediyorum şu kıravattan oyuzden bol bıraktım saçlarımı saldım düzdü zaten rimel ve hafif renk versin diye ruj sürdüm göz altlarım mor olduğu için kapatıcı sürmek zorunda kaldım ayağımada vanslarımı geçirdim yine harikaydım hsajhshahah.

Aşağı indiğimde babam yoktu anneme "babam nerde " diye sorup sandalyeyi çekip masaya oturdum annem"babanı şirketten erken çağırdılar hemen çıktı " dedi ofayıp tabağıma domatesten koydum annem "ee alışa bildinmi okuluna" dedi "evet biraz zor oldu ama " deyince gülümsedi kahvaltı boyunca hiç konuşmamıştık sonra "kızım bu arada babanın iş seyahati var 1 hafta yokuz benide çağırdılar yanında gidicem biz sana para bırakırız istersen birinide tutalım yanına" dedi "yok anne ya gerek yok kızları çağırırım zaten onlarda evde pek kalmıyor bende kalırlar" dedim tamam demişti kahvaltım bitince "ben çıkıyorum" "tamam geç kalma valiz hazırlıcaz" Off ya siz gidiyosunz valizi ben hazırlıyorun neyse "tamammm" diye bağırdıkdan sonra çıktım evden.

Yolda kafam eğik yürürken sırtıma biri atladı "ananı sikeyim kimsen" diye cırladım baktığımda anlamalıydım bu azraydı "terbiyesiz ayıp ayıp niye küfür ediyosun" diyip sırtımdan indi"   "bende aniden gelip senin sırtına atlasam napardın" deyince gülmeye başladı sedefe baktığımda sadece gülüyordu "ee sedef senden naber" diye sordum "iyilikya nolsun" sadece bunu deyip sustu hepimiz sessizdik okula geldiğimizde hemen sınıflara çıktık sıralar oturduk sedef yanıma oturmuştu kafamı sıraya koydum sedefte saçımı oynuyordu bi andan sınıfın kapısında bağırış çağırış duyduk bu ateşti ve fatih (fatih kim dersenizde güneşe sarkan çocuk ve ateşin düşmanı) ben hemen kalkıp kapıyo doğru yöneldim taki ismimi duyana kadar benim hakkımda konuşuyorlardı ateş"güneşten uzak duracaksın lan it " diye kükredi çocukta"aaa ama ateş yapma hepsen oynuyosun birazda ben mızıkçılık yapmak yok " dediği anda yumruğu ağzına yedi ohaa ateş benim içinmi kavga ediyordu hemen atlayıp ayırdım ateşe baktığımda beni çekiştiriyordu ve "kızım herşeye karışmasana " dedi dönüp "sorun bensem karışırım ateş bey " deyip yere eğildim çocuğun dudağı patlamıştı elimi dudağına götürdüğüm sıra ateş bileğimi tutup beni kaldırdı "sakın ona bidaha dokunma sakın" dedi bense sadece boş gözlerle ona bakıyordum elimi ondan kurtarıp sınıfa girdim azra ve sedef bana bakıyolardı noldu dediler anlatırım deyip kestirdim lafı hoca çoktan sınıfa girmişti bile..

Zil çalınca anladımki tenefüstü kızlara dönüp "bahçeyemi insek" dedim sedef "aynen ya hadi" deyince kalktık bahçeye indiğimizde kolumdan biri tutup çevirdi beni baktığımda okulun sürtüklerinden biri olduğu belliydi bu kızı tanıyordum alev bu sürtük ya neyse "bana bak güneş ateşten uzak duracaksın yoksaa" sözünü kesip "yoksa ne lan naparsın " dedim "orasına karışmam ama uzak duracaksın okadar" deyince dellendim bi anda dönüp" kızım benim ateşle hiçbi işim olmaz git seni oynasın hadi "deyio kolumu ondan kurtardım baktığımda arkasını dönüp gitmişti azara dönüp" Güneş naptın lan sen aferin kızım" deyince göz kırptım "bizde böyle kardeşş" dedim.

neyse oturaklara doğru yürüyorduk geldiğimizde oturduk çaprazıma doğru baktığımda ateş bana koyu gözlerle bakıyordu onu umursamadan kızlara tekrar döndüm bakrığımda fatih bana dığru gülerek geliyordu dibide durup "güneş seninle bişey konuşmam lazım" deyince kalktım kızkardan biraz uzaklaştıktan sonra durduk ateşe gözüm kayınca uzay ve atakan onu zor tutuyordu fatihe dönüp "ne konuşacaksan konuş" diye kükredim pişkin pişkin sırıtıp "benimsin artık haberin olsun " diyince daha çok öfkelenip tokat attım herkes bize bakıyordu kızlar koşarak yanıma geldiler fatih"kızım ben senin sandığın o erkeklerden değilim akıllı ol" deyip kolumu daha çok sıkıyordu "bende senin sandığın o sürtüklerden değilim akıllı ol" deyip onun takliti yaptım ce alyla güldüm sinirlenmişti anlaşılan bi anda kolumun serbest kaldığını gördüm ateş üstünde yumrukluyordu fatihe eğilip "busefer hak ettin " deyip güldüm

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 25, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Okuldaki MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin