Az egész nyáron kezdődött amikor megismertem egy munkám során őt.... Most pedig elmesélem hogy hogyan is történt minden.
Jul.13 (6:50)
Mély alvásomból az ébresztő hangjára felriadva felkeltem, szembesültem a ténnyel hogy ma ismételten munkába kell mennem, ami nem baj mert imádom a munkámat.A coca cola magyarországnál dolgozom és éppen egy horvárországi utazást tervezünk opatijába, ahol egy reklámfilmet forgatunk le.Egyenlőre ennyi a terv, még embereket kell hozzá szerezni és az időpontot kitűzni és már csomagolhatunk is!Gyorsan elkészültem,reggeliztem, minden ilyesmi dolog és indultam is a buszra.15perc múlva már bent is voltam a munkahelyen és elkezdődött a tervezés.
(8:10)
-Szóval támadt egy ötletem hogy kik lehetnének a reklámarcok- kezdett bele a főnököm Tamás- Tegnap felmentem a youtubera megnézni hogy mi népszerű a mai fiatalok körében.Rátaláltam úgynevezett ,,youtuberekre" akik vicces, szórakoztató tartalmat gyártanak a mai fiatal generációnak.A legszímpátikusabbnak ,,Barni" bizonyosult.Szerintem eléggé jóképű még akár modell is lehetne. - egyre jobban vagyok biztos abban hogy Tamás meleg, ez egyeltalán nem zavar, csak vicces ahogy próbálja leplezni.- Neki jó barátja Henry Kettner, Török ábel és Nosika.Nagyon szeretném ha őket vinnénk.
-Szerintem is jó ötlet!- erősítették meg munkatársaim.
Ezután megbeszéltünk minden lényeges infót.Juli 20.-án indulunk ami már csak 1 hét!! Nagyon izgulok, imádok utazni főleg külföldre a tenger közelébe.
19:30
Este felé felmentem youtubera megkeresni hogy kikkel is fogunk eggyütt dolgozni.Először Henryt néztem meg szerintem nagyon helyes és emellett vicces, biztos jó arc lehet és még a húga is tündéri.Ezután egy olyan videót dobott fel a youtube ahol mind a négyen benne vannak (Ábel, Barni, Henry és Nosi), és egy kire jellemző taget csináltak meg.Nem titkolom sírtam a röhögéstől a végén.Ezután rámemtem Barni csatornájára és azta.Nekem ő és Henry a legszimpibb (és a leghelyesebbekkhmm) úgyhogy remélem hogy megismerhetem őket a munkán kívül is.Halii.Na hogy tetszik eddig a story.? Ha tetszik voteoljatok, kommenteljetek.A másik storymat nemhiszem hogy folytatni fogom már nem szeretném ://
YOU ARE READING
Abosi Barni fanfiction
Fanfiction‼️‼️‼️A TÖRTÉNETET IDŐ,ÖTLET ÉS KEDV HIÁNYA MIATT MÁR NEM FOLYTATOM, KÖSZÖNÖK MINDENT❤️‼️‼️‼️ Egy munkám során megismertem őt.Őt, aki megváltozatta a nyaramat, az életemet, az érzéseimet.De hogy miért is.? Kezdek mindent az elejétől... Ez a történet...