Jul.20 (5:00)
Nagyon régen ébrettem ennyire fájdalmasan, de ahogyan arra gondoltam, hogy ma elutazunk egyből jobb kedvem lett, de nem sokkal.Borzasztóan aludtam többször is felkeltem.Elmentem a fürdőbe és azt kivántam, bár ne néztem volna bele a tükörbe.Borzalmasan nagy táskás karikás szem, kócos, csomós haj.Erőt vettem magamon elkezdtem készülődni.Mellig érő ombre hajam végét begöndörítettem, feltettem egy minimális sminket, és felvettem egy fehér pólót és egy fekete szoknyát.Fogat mostam és minden ilyen dolgot megcsináltam.
5:30
Megfogtam bőröndömet és elindultam a reptérre.Még mindig nem hiszem el hogy indulunk horvátországba.
5:45
Odaérve a reptérre először Tamást és a stábot pillantottam meg, ahogyan egy kupacban állnak a reptér közepén.
-jóreggelt!- üdvözöltem őket széles mosollyal.
-Jobbat.- mondta gorombán tamás.
-Csak nem bal lábbal kelt fel a kis főnök.?
-Nem, csak 4 órát aludtam, hulla vagyok.- kimondva ezt a mondatot ásított egy nagyot.
-Amúgy hol vannak a fiúk.?- sehol sem láttam őket a repülőnk pedig negyed óra múlva indul.Legalábbis indult volna, de késik.
-Nemtudom, lassan gondolom jönnek.
5:50
A fiúk végre megérkeztek, akik kicsit távol tőlünk egy kupacba álltak akárcsak mi.Már csak a repülőre vártunk.Mindenki álmos, szenvedő arca igen aranyos látvány volt.De a legaranyosabb Henryé.Nagyon esetem a srác.Kicsit megakadt a szemem rajta.Háttal ált nekem, de valahogy megérezte hogy nézem mert kb. 2perc bámulás után hátrafordult, és egyenesen a szemembe nézett majd egy kicsit tetőtől talpig felmért.Viszonoztam mosolyát majd visszafordult a többiekhez és tovább beszélgettek.Ekkor a többieket is szemügyre vettem.Jézusom mint egy rossz nagymama, aki tipikusan az ablakból néz mindenkit.Barni és ábel is iszonyúan aranyosnak tűntek és rendesen össze vannak rakva mind a hárman.
6:10
Végre mehettünk a repülőnkhöz.Mindenki nagy bőrönddel, kisebb táskákkal indult a repülőhöz.Felérve, már csak ábel mellett maradt hely.
-Ide ülhetek.?-más választásom nem igen volt, de gondoltam illedelmes leszek és megkérdezem.
-Persze, nyugodtan. - mosolyodott el.
Lehuppantam mellé majd telefonomat elővettem,bedugtam a fülesem és a kedvenc lejátszási listámat elindítottam.
7:40
-Hahó!ideértünk kelj fel. - bökötte meg a vállamat valószínűsítem, hogy ábel.
-Úristen már itt is vagyunk.?
-Igen.Eléggé bealudtál.
A reptér előtt egy coca colás kisbusz állt, ami eléggé valószínű hogy a miénk.
7:50
Tíz perc múlva a kisbusz megállt egy gyönyörű 4 csillagos hotel előtt, belülről pedig mégszebb.Ameddig Tamás elkérte a szoba kulcsokat, én kicsit szétnéztem.Először megnéztem az étkezőt, majd kinéztem az ablakon ami a gyönyörű kék tengerre nézett.Megfordultam és egy erős mellkasba ütköztem.
-Jaj elnézést.-ekkor felnéztem és henry boldog arca fogadott.
-Semmi baj.Nagyon szép a kilátás nem.?
-Igen gyönyörű.Tényleg nagyon kék a tenger.
-Gyerekek!Itt vannak a szobakulcsok, 2 fős szobákat kaptunk.Rendezkedjetek be és és 9 kor itt lent találkozunk.- Tamás letette a kulcsokat a halban lévő üvegasztalra.Ekkor egy kicsit megrémültem.Nem is gondoltam arra hogy egy fiúval kell lennem egy szobába egy hétig.Nem nagy cucc, de ezzel most szembesültem.A srácok ekkor elkezdtek beszélgetni én pedig csak álltam ott megszeppenve.Fogalmam sincs, hogy most mi lesz.Ekkor Henry közeledett felém.
-Szóval...
-Szofi.
-Szóval Szofi.A helyzet az hogy megbeszéltük a fiúkkal hogy mivel látjuk, hogy még nincs szobatársad, ezért Barnival lehetsz egy szobába.Persze ha már nincs más.- arcán még mindig az a mosoly ült, amikor nekimentem.
-És miért pont barni.?- kérdeztem zavaromban.Barni az akivel még egy szót se váltottam és aki a legunszimpatikusabb.A videó alapján sokkal beszédesebbnek hittem, de ma még egyszer se láttam beszélni.
-Miért, talán velem szeretnél lenni.?- Megint az a mosoly.Tejoég.
-Hát.Nem.Vagyis.Agh...Szóval?miért pont Barni.?-kérdeztem kicsit idegesen
-Tudod ez ilyen fiús dolog-tette csípőre kezét mint egy csaj,lányokat megszégyenítő módon.Kicsit buzis volt de vicces is, nem tudtam visszatartani nevetésemet.
-Meggyőztél.Igaz nem tudom hogy, de sikerült.-Nem akartam tovább vitatkozni így hát beletörődtem.
-Barni bemutatom a szobatársadat, ő itt szofi, szofi ő itt Barni.-húzta hozzánk barnit.
-Szia-nyomott két puszit az arcomra.
-Henry beszélhetnénk.?- Néztem a fiúra kicsit ingerülten.Nem fog összejönni a terved Henry.
-Öhm persze.- Mondta zavarodottan
-Bocsi barni.-kértem elnézést majd csuklojánál fogva arrébb húztam Henryt. -Ugye nem valami kis kerítőnö szerepet játszol?Mert ha igen akkor eléggé rosszul csinálod, nem fog összejönni a terved.-néztem rá olyan ,,megöllek" fejjel.
-Jézusom szófia hogy gondolhatsz rólam ilyeneket.?- arca kicsit se enyhült ugyanúgy mosolygott.
-Szófia.? Neked ki kell azt érdemelned hogy így hívj.- figyelmeztettem gúnyos arccal, majd kicsit megenyhültem és elmosolyodtam.Pár órája ismerem, és nagyon bírom a srácot.
-Sajnálom hercegnőm.-Egyik kezét hátratette másikat pedig felém nyújtotta akárcsak az összes hercegnős mesékben a királyfi.
-Haha.Hercegnőm? Egyre jobb.- nevettem majd otthagyva elindultam barni felé.-hát akkor menjünk - felkaptam egy kulcsot az asztalról és elindultunk a lift felé.
YOU ARE READING
Abosi Barni fanfiction
Fanfiction‼️‼️‼️A TÖRTÉNETET IDŐ,ÖTLET ÉS KEDV HIÁNYA MIATT MÁR NEM FOLYTATOM, KÖSZÖNÖK MINDENT❤️‼️‼️‼️ Egy munkám során megismertem őt.Őt, aki megváltozatta a nyaramat, az életemet, az érzéseimet.De hogy miért is.? Kezdek mindent az elejétől... Ez a történet...