Jul.14 (6:50)
Ismét a csörömpölő ébresztőmre keltem.Annyira jó érzés volt hogy megint mehetek munkába.Tudom, lehet engem hülyénel nézni, de imádom a munkámat.
(8:00)
Beérve a munkámba Tamás hatalmas vigyorral üdvözölt.
-Mi ez a nagy mosoly.?- mosolyodtam el én is akaratlanul.Annyira jó őt így látni.
-Megbeszéltem a youtuber kollegákkal hogy...- itt egy kis szünetet tartott.-MEGYÜNK HORVÁTORSZÁGBAA-üvöltötte el magát boldogan.
-Úristen ez komoly?- ugrottam nyakába.Tamásal soha nem volt fönök dolgozó viszonyom.Soha nem éreztem így.Olyan mintha a bátyám lenne.
-Igen, már megbeszéltünk, elintéztem mindent úgyhogy 6 nap múlva indulás!!
-El sem hiszem.-váltunk el egymástól.
Jul.15 (8:35)
-Zavarhatok egy kicsit?- lépett be a ,,főnököm" a kis irodai részembe.
-Persze.Valami baj van.?Eléggé letörtnek tűnsz.
-Hát igazából annyi hogy Nosi mégse tud részt venni a reklámfilm forgatáson, és most nem tudom mi legyen.
-Szerintem nosi nélkül is király lesz a reklámfilm. -mondtam mosollyal az arcomon.
-Lehet igazad van.-viszonozta mosolyomat.Eközben kifele indult majd visszafordult.-Hé, köszi Szofi.- húzta széles mosolyra száját megvillantva ezer wattos mosolyát.Válaszomat megse várva kiviharzott.
Jul.19(19:00)
Nagyon nehezem hiszem el de holnap indulunk horvátországba.Böröndömbe pakolászva a telefonom pittyegése zavarta meg tevékenységemet.
Henrykettner élő videót indított.Nézed meg mielőtt lemaradsz róla.
Megnyitottam.Bazilika a háttérébe amit ablakából gyönyörűen rá lehet látni.Éppen egy Shawn Mendes dalt zongorázott.Annyira hangulatos volt ahogyan sötétbe csak a bazilika megvilágításától beszürt fény volt az egyetlen fényforrás és ahogyan egy szőke, helye fiú zongorázik.Akaratlanul is elmosolyodtam.
Körülbelül egy húsz percet nézhettem a livot amikor mondta hogy ő megy mert holnap utazik el.Kilépten a live-ból és folytattam a pakolást a bőröndömben.
(23:00)
Végeztem mindennel és végre ágyba bújhattam.Lehunytam szememet és azonnal elaludtam...
YOU ARE READING
Abosi Barni fanfiction
Fanfiction‼️‼️‼️A TÖRTÉNETET IDŐ,ÖTLET ÉS KEDV HIÁNYA MIATT MÁR NEM FOLYTATOM, KÖSZÖNÖK MINDENT❤️‼️‼️‼️ Egy munkám során megismertem őt.Őt, aki megváltozatta a nyaramat, az életemet, az érzéseimet.De hogy miért is.? Kezdek mindent az elejétől... Ez a történet...