Ali Göktürk:
Sonraki gün yine okula gittim.
Eylül gözleriyle ve güzelliğiyle beni kendine çekmeye devam ediyordu .
Ama Eylül'ün üzerinde Serkan'ın bakışlarını hissedince sinirlerim bozuluyor! Serkan çay alacağını söyledi ve gitti Cemre de peşine takıldı. Biz muhabbete dalarken Cemrenin çığlığı duyuldu "SERKAN" Tabi hepimiz oraya koştuk ve Serkan'ı yerde baygın halde bulduk. Hemen 112yi aradık ve geldiler hastaneye kaldırıldı Serkan. Eylül üzülünce başka bi güzel oluyo ya. Neyse bunu düşünme vakti değil. Cemre çok kötü olmuştu. Eylül de öyle. Ama Songül Kader ve Meral onlar kadar üzülmemişti. Cemreyi anlarım da.. Eylül? Serkan ile aralarındaki ilişkiyi hâlâ anlayamadım. Her neyse Serkan'ın odasından bir hemşire çıktı. Cemre "Sevgilim iyi mi? " Hemşire "Demek sevgilisisiniz. Herhalde Eylül hanım siz olmalısınız. Serkan bey sizi sayıkladı. Sizi odaya alalım.. " Şaşıp kalmıştım. Eylülü niye sayıklasın ki, Cemre yi sayıklaması gerekmez miydi? Eylül bir adım öne çıktı. "Eylül benim, o Cemre. O sevgilisi, ben arkadaşıyım. " Hemşire " A aa değişik. Sevgilisi Cemre hanımsa Serkan bey niye Eylül hanımı sayıklasın ki? " Eylül de " Ben Serkanın eski sevgilisiyim. Ondan olabilir. " Bu ikinci şaşıp kalmamdı. Demek İnstagramdaki Serkan la olan fotoları sevgililerkendi. Peki Serkan unutamamışmıydı Eylülü? Unutmasaydı niye Cemre ile sevgili olsun ki? İyice aklım karışmıştı..
Cemre Derinoğlu:
Ben Serkanın ağzını yoklamıştım!
Bana 'Eylül'ü unuttum, ben sana aşığım' demişti. Al işte unutmamış! Allah Kahretsin! Eylül Serkanın yanına gitmişti ve bu olaylardan sonra Eylülden daha fazla nefret etmeye başlamıştım..
Eylül Acar:
Serkan'ın yanına gitmiştim "Serkan? "
Uyuduğundan emin olunca konuşmaya başladım :"Niye beni sayıkladın ki? Cemreyi sayıklasaydın. O senin sevgilin. Bak Serkan, ben seni sevmiyorum anladın mı? Geçti Bolu pazarı. Ben.. Ben başkasını seviyorum galiba.. Zaten beni duymuyorsun söyliyim onun adını. Onun adı "****"
****
Hahah heyecanlı yerde bitirdim!
Aha da finish!
Arkadaşlar istek üzerine İnstagramda da farklı konuda bir EyAl hikayesi yazıcam. Hatta şimdi ilk bölümü yazmaya gidireeeem! Bayyyy!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ YOSUN
Teen FictionEylül ve Ali'nin aşkı.. "Bu bir mucize olmalı! Etrafımız mavi yosun tutmuş!" İnstagram sayfam : gokdam_