Multi:Eylül,Songül,Kader,Cemre,Meral
**
EYLÜL ACAR:
"Onun adı.. Ali.. Ben Ali'yi seviyorum Serkan. Seni sadece arkadaş olarak görüyorum. Hem sen terkettin beni. Sen ayrıldın benden. O gün söz vermiştik birbirimize dost kalıcaz diye. Sözünde dur olurmu? Sözünün eri ol.. " Kalkıp gidecekken elimi tuttu. "Onu sevmesen, beni sevsen? Ne olur he? " "Olmaz Serkan! dedim ya geçti Bolu pazarı. Ben seni sevmiyorum! " Bir hışım odadan çıktım.
ALİ GÖKTÜRK:
Eylül ve Serkan'ı dinlemiştim. Ama lanet olasıca sadece Eylülün kimden hoşlandığını duyamamıştım. Mırıldanmıştı çünkü. Eylül de çıktı. Belki bendim, belki Serkan? Ya da bambaşka biri. Her neyse.. Zaman herşeyin ilacıdır.. Bekleyeceğim. Eylülü her zaman bekleyeceğim.
CEMRE DERİNOĞLU:
Allah kahretsin! Birşey yapmam gerek! Ne yapacağımı bilmeden girdim Serkan'ın olduğu odaya. "Noluyor Cemre? " "Anlat, herşeyi anlat bana! " "Neyi anlatıyım? " " Beni seviyor musun? Yoksa hâlâ Eylül'ü unutamadın mı? " "Bak Cemre. Sen çok iyi bir kızsın. Ben seninle büyüdüm ama.. Anladım ki.. Ben seni sadece arkadaş olarak görüyorum. Ben.. Ben Eylül'ü unutamamışım, bunu anladım.. Kusura bakma. Senin de duygularınla oynadım.. " "YA SEN NE DİYORSUN!? BEN SENİN MUTLULUĞUN İÇİN İKİ SENE BOYUNCA SENSİZLİĞE KATLANDIM! SENİN HER EYLÜLE AŞKIM DEDİĞİN ZAMANLAR, KALBİME BİR HANÇER SAPLANDI! ŞİMDİ MUTLUYUM SENİNLEYİM DİYE, AMA SEN HÂLÂ EYLÜL'Ü UNUTAMAMIŞSIN! SEN BENİM DUYGULARIMLA OYNADIN VE BUNU KUSURA BAKMA DEYİP TELAFİ ETTİREMEZSİN! " "Gerçekten Cemre çok özür dilerim.. Nasıl telafi edebilirim söyle" "Eylülün gözünün önünde benimle öpüşeceksin! "
SERKAN ÖZGÜN:
Böyle birşeyi nasıl isteyebilirdi benden! Sevdiğim kızın önünde başka bir kızla mı öpüşecektim?
"Cemre, lütfen.. Lütfen başka birşey iste" "Hım.. O olmazsa, bir otel odası tutarsın ve.. " Sözünü kestim. "Tamam, tamam.. Seninle Eylülün gözü önünde öpüşeceğim ama.. Nasıl olacak bu iş? " "Bak şimdi, siz zenginsiniz ya okuldan birine bir miktar para verip de ki yangın alarmını patlat ve yangın var diye bağır ve herkesi dışarı çıkar diyeceksin. Sonra Eylülün fotoğrafını ve benim fotoğrafımı ona verip bunlar ve ben dışarı çıkmayacağız diyeceksin ve bizde Eylülün yakınlarında bi yerde öpüşcez." Zevk alıyormuş gibi anlatıyordu. Cemre.. Cemre çok değişmişti..
****
Sizi seviyom baybayy!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ YOSUN
Teen FictionEylül ve Ali'nin aşkı.. "Bu bir mucize olmalı! Etrafımız mavi yosun tutmuş!" İnstagram sayfam : gokdam_