Multi:Eylül ve Serkan
CEMRE DERİNOĞLU:
Bugün planımızı uygulayacaktık. Ay gerçekten benden mutlusu yok şuan!Okula gittik kızlarla. Şimdi gittiğimizde Serkan çocuğa talimat vercekti. Geldik ve Serkan çocuğun yanına gitti. Serkan geldi ve yangın sreni çaldı. O çocuk herkesi dışarı çıkarmaya çalışıyordu. Herkes çıkmıştı. Okulda bir ben, bir Eylül, bir de Serkan vardık.
EYLÜL ACAR:
Yangın alarmı çalmıştı ama çocuk beni dışarı çıkarmamıştı. Etrafıma baktım başkaları var mı diye. Ve.. Gördüğüm şeyle şok oldum. Cemre ile Serkan öpüşüyordu! Tabii ki Serkan'ı kıskanmadım ama daha dün bana 'seni seviyorum' dedi ve bugün Cemre ile öpüşüyor! Amaan banane dedim.
ALİ GÖKTÜRK:
İçerde kaldı!
Eylül içerde kaldı ve içerde yangın varmış.! Umarım.. Umarım ona bişey olmamıştır. Olduysa ben ne yaparım!? SERKAN ÖZGÜN:
Yanık kokusu geldi burnumuza. "Cemre" Dedim. "Gerçekten yangın mı var? " "Galiba ya" Dedi. Sonra biraz ötede ki alevleri gördük. Öksürmeye başlamıştık.
EYLÜL ACAR:
Gücüm kalmamıştı. Kendimi bıraktım. Nefes dahi alamıyordum. Öksürüyordum. Sonra durdum ve herşey bitti. Gitti. Karanlık.
ALİ GÖKTÜRK:
Ben dayanamıyordum artık. Ceketimi çıkarıp okula doğru koştum. Arkamdan gelen bağırışları aldırmadan. "EYLÜL! NERDESİN! " Bu arada söylemeyi unuttum. Nasıl olduysa Cemre ve Serkan kurtulmuştu. Ama Eylül.. Yoktu. Sonunda gördüm Eylül'ü. Yüzü kapkara idi. Öksürmüyordu da. "Eylül dayan lütfen! " Kucağıma aldım onu. Birden bi şey düştü ve yere yığıldık. Zor da olsa kalktım, tabii Eylülle. Sonunda ulaşmıştım çıkışa. Herkes başımıza toplanmıştı. Ben deli gibi öksürüyordum. Kızlar ağlıyordu.
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°°••°•°•°•°•°•°•°•
Hastane. Hastanedeydik ve Eylül hâlâ uyanmamıştı. Yoğun bakımdaydı. Birden hemşire odaya doğru koşmaya başladı. Kızlar "NOOLUYOR! " Diye bağırdı. Doktor da geldi. Bi kaç müdahaleden sonra kalp masajı falan yaptılar. Kendimi boşlukta gibi hissediyordum. Gözüm o kalp atışını, nabzı ölçen aletteydi. Çizgiler yavaş yavaş düzleşiyordu. "H-HAYIR! Eylül gitme lütfen! " Sonra doktorlar durdu. O alet baktım vee..Çizgiler normaldi! Eylül yaşıyordu! Herkes birbiriyle sarıldı. Ben Güneyle, Mertle ve kızlarla sarıldım.Kızlarda.. Cemre hariç tüm kızlar diyelim. Aman canım Eylül yaşıyor! Daha ne olsun!?
*****
Sizi sefiyom bebeqler. Mucks❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ YOSUN
Teen FictionEylül ve Ali'nin aşkı.. "Bu bir mucize olmalı! Etrafımız mavi yosun tutmuş!" İnstagram sayfam : gokdam_