Her insan kötümüdür?Kesinlikle hayır kötü insan yoktur yaşadığı zorluklardan dolayı davranışlarını değiştiren ve kötü olarak tanınan insanlar vardır.İsminin Buğra olduğunu öğrendiğim çocuk da kötü değil.. Ve bu kararımı değiştirecek hiçbir neden bulamıyordum.
Çocukların karşısına onları bir nebze de olsa mutlu etmeye çalışıyordu. Gördüğüm manzara karşısında aflllamıştım fakat kendime gelerek oradan uzaklaştım.. Deniz kenarına gelerek boş olan bir banka oturdum ve derin düşüncelerime devam ettim..
Resmen bir adama bıçak çekmiş olan çocuk kemoterapi gören çocukları mutlu etmeye çalışıyordu.. Fazlasıyla kafam karışmıştı..Şok içerisindeydim ne yapacaktım hâlâ anlamıyordum.. Beni derin düşüncelerimden alıkoyan babamın araması oldu.. Ah! Onlara haber vermeyi unutmuştum bunu nasıl açıklayacağımı bilemez bir şekilde aramayı cevaplandırdım ve sevecen bir sesle "Efendim babacığım?" demem bir oldu babam da sevecen olmaya çalışarak "Kızım neredesin sen hani hastaneye birlikte gidecektik? İnsan bir haber verir ne kadar çok endişlendik haberin var mı güzelim?" demesi ile ağzımın irice açılması bir oldu o kadar hızlı konuşmuştu ki bir an aflladım.
Kendime gelerek "Sakin ol babacığım ben gereken herşeyi hallettim ve şuan eve geliyorum öpüyorum görüşürüz.." diyerek konuyu geçiştirdim ve herhangi bir yanıt beklemeyerek yüzüne kapattım..Oturduğum banktan kalkarak evime ilerledim.Evin önüne geldiğimi fark ettiğim esnada içeri girerek zile bastım ve birkaç dakika bekledim.. Bekleyişlerim sonucunda Rüya'nın kapıyı açarak bana sarılması beklenen bir durum oldu ben de karşılık vererek sarıldım ve içeri girdim. Kimseye herhangi bir açıklama yapmayarak odama gittim ve üzerimdekilerden kurtulup kısa bir duşa girdim. Hala şok içerisindeydim nasıl olur da o çocuklarla vakit geçirirdi görünürler de ben "Tehlikeliyim" havası insanı etkiliyor ve korkutuyordu. Ne yapacağımı bilemez bir halde duştan çıktım ve üzerime rahat olan pudra pembesi eşoftmanlarımı geçirdim. Odadan çıkmaya yelteneceğim Esna da babam benden önce davranıp içeri girerek omzundan tuttu ve endişeli arasında gidip gelen gözleri ile "Kızım telefonu neden yüzüme kapattın sana hiç yakıştıramadım." dedi ve bana sarıldı ben de karşılık vererek "Özür dilerim babacığım birden oldu ben de yaptığım hareket karşı anlam veremedim." diyerek konuyu sapmaya çalıştım.
Babam da bunu anlamış olacak ki benden ayrıldı ve "Yarın buraya yakın olan bir okula kaydını yaptıracağım ve sende üniformanı almaya gideceksin anlaştık mı güzelim?" dedi ve gülümsedi.. Ben de "Tabii babacığım olur." diyerek karşılık verdim oysa ki okulların açılmasına iki gün kalındığını bile unutmuştum.
Babam ağzını açmış birşey söyleyecekti ki izin vermeyerek "İş başvurun nasıl geçti babacığım?"dedim ve burukça gülümsedim. Babam bana bakarak "Kabul edildi kızım yarın okul işlerini hallettikten sonra başlayacağım" gülerek "Harika bir haber babacığım şimdiden hayırlı olsun o halde"dedim ve sarıldım. Babam da alnımı öperek "İyi geceler güzelim"dedi ve ayaklandı ben gülümseyerek "İyi geceler" dedim ve babamın çıkışını izledim. Babam çıktığında yatağa sırtüstü bir şekilde uzanarak beyaz ama kırık dökük olan tavanı izlemeye başladım. Kendi kendime fısıldayarak "Umarım yarın güzel şeyler olur."dedim ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.*******
Sabah alarm kurmadığım için annemin bağır sesine maruz kalmıştım 'Alarm kursam daha iyi ' diye söylenerek banyoya girdim. Gereken işlerimi hallettikten sonra saçlarımı dağınık topuz yaparak çıktım ve anneme "Anne yalvarırım sen bir daha bağırma"diyerek nasihat vermeye çalıştım ama sadece çalıştım annemin lafı bana çarpması ile ağzım irice açıldı. Bir daha asla anneme anneme bulaşmamam gerektiğini aklımın bir köşesine not aldıktan sonra dolabımın karşısına geçtim ve üzerime siyah şortumu V yaka beyaz tişörtümü ayağıma ise süper starlarımı giymeye karar kılarak bir çırpıda giydim ve babamın yanına gittim ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM ATEŞİ
Teen Fiction'Asel Yıldız. 'Babasının bilinmeyen bir nedenden dolayı iflas etmesi onu her ne kadar etkilese bile ailesine moral vermekten başka birşey yapmıyordu. 10 senelik bir mücadele sonucu hastalığına yenik düşmesi onu berbat bir duruma getiriyordu..Sanki k...