Kız acımasızdı, adam acımasız.
Kız güçlüydü, adam güçtü.
Kız siyahtı, adam siyahtı.
Kız zordu, adam imkansız.
Kız yaşadıgını hissetti, adam içten içe öldügünü.
Kızın tek ihtiyacı adamın duygulu bakan gözleriydi.
Adamın tek ihtiyacı kızın dudakları ve sevgisiydi.
Onları birleştiren tek şeyse imkansızlıkları olabilir kılmaları ve birbirlerine olan sevgileriydi.
Onlar tam olamadı kız yaklaştı adam kaçtı, adam yaklaştı kız kaçtı.
Onlar tam olmaya çabaladı.
Çabalarını gören tanrı onları birleştirdi.
Ortada tek bir sorun vardı; adam yaşadıgını hissederken kız içten içe bitmişti.
Tanrı onlara ikinci bir şans verdi birleşmelerinin tek yolu ikisininde yaşamayı veya ölmeyi seçmesiydi.
Ölmeyi seçtiler.
Birbirlerinin elinde can vermeye başlarken gülümsemeye başladılar birbirlerine ölümü hissettirirken kızın elmas göz yaşları bir bir adamın omzunu buldu, adamın kaya gibi sert bir o kadarda yumuşak elleri kızın yanaklarındaki yaşları sildi.
Birlikte olmaya çalışırlarken bogulduklarını hissetmediler kız adama sarıldı, adam kıza.
Oysa tek istedikleri şey birbirlerine ait olmaktı.
Tanrı son nefeslerinde onlara birbirlerine ait olma şansı verdi.
Kız ve adam için neredeyse sona gelinmişti.
Adam kıza olan sevgisiden küllerinden dogdu.
Kız adamın ona verdigi sevgiyle hayata tutunmaya çalıştı.
İkiside birbirlerine kavuşurken tek bir dilekleri vardı;
Sonsuza dek birlikte olmak.Ama ikiside biliyordu ki bu dileklerini tanrı gerçekleştirmeyecekti.
Sadece bu dilegin gerçekleşecegini sanmış gibi yaptılar.
Tanrı onları bir süre sonra birbirlerine bir o kadar uzak hemde birkaç adım mesafede olacak şekilde ayırdı.
Geride kalan bir çift kalp ve bir çift kızarmış gözdü.
Adam çabaladı ama ikisi içinde çok geçti;
Kız ölmüştü yada pes etmişti.---
Bu fiction bitene kadar bana destek verdiginiz için teşekkür ederim. Gerçekten içimden gelerek ve özenle yazıp bitirdigim bir fiction oldu. Gününüzün iyi geçmesi dileğiyle♡