SALGIN

582 2 3
                                    

Gece 02:30 03:00 gibi su içmek için kalktım televizyonu açık unutup uykuda kalmışım. Gözlerimi açıp baktığımda televizyonun önünde garip bir yaratık vardı. Uykulu olduğum için tam ne olduğunu göremedim, " Baba ? " diye kısık bir sesle seslendim. Garip bir ses çıkararak etrafa baktı korktum yer yatağında olduğum için yorganın altına sığındım. Sanırım zombiydi bu sesinden anlamıştım, ama böyle birşey nasıl olurdu ? Yorganın altından emekleyerek koltuğun arkasına saklandım. Sessizce arkadan ilerleyip, yerden bulduğum bozuk parayı aldım. 3'lü koltuk salon kapısının karşısında kalıyordu. Koltuğun arkasına geçip, bozuk parayı koridora doğru fırlattım. Sese doğru koşmaya başladı bağırarak. Arkasından koşup kapıyı kilitledim, ve hemen bilgisayarı açıp bugünün haberlerine baktım. Haberlerde en büyük başlık olarak geçmişti. " Zombi , Salgın , Zombiler " vs vs.. Off diyip derin bir iç çektim. Zombiye merakım vardı, ama gerçekleşeceğini hiç düşünmezdim. Dışarıya baktığımda dışarıda 50'ye yakın zombi dolaşıyordu. Oyunlarına merak saldığım için süs olsun diye silahlar ve bıçaklar almıştım. Duvardan dürbünlü tüfeği aldım, koltuğun ihtiyaçlığından çıkardığım çantaya koydum. Kuru sıkı, bıçaklar, katana ve bir kaç tane daha savunmalık ihtiyaç. Elime balık bıçaklarımı aldım kollarımı kitapla kapattım. Kapıyı açıp bağırmaya başladım ışığı açtım ve bana koşmasını izledim. " Hadi!!! Gel!!! " aramızda 20 cm kala elimi geriye doğrultup tam boynunun yanına sapladım ve diğer elimlede kafasına sapladım. Kanlar içinde yere düştü. Telefonuma baktım kapanmıştı. " Hemen telefoncu bulmam lazım " dedim kendime çünki şarj makinesi lazımdı. Ama önce apartmanda sağ kalan varmı diye bakacaktım. İlk önce hoşlandığım kızın dairesine bakmak için çıktım. Karşıma bir tane daha zombi çıktı, bana doğru koşmaya başladı ellerimi omuzlarıma koydum çapraz yapıp. Aramızda kısa bir mesafe kalınca bir adım attım ve suratına doğru bıçaklarımı savurdum. Yüzüne büyük bir " X" harfi çizilmişti. Yere düştükten sonra merdivenlerden yukarı doğru koşmaya başladım, karşıma çıkan bütün zombileri kesiyordum. Kapıya ulaştığımda arkama baktım yaklaşık 15'e yakın zombiyi kesmiştim. Kapıya döndüğümde kapı açıktı..

 

 

Bölüm 2 gelicek.. Yorumlarınızı Eksik Etmeyip, Takipte Kalın.. :) :)

SALGINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin