Salonun kapısını açtım yavaşça, içeride tam 5 tane zombi vardı. Sessizce içeri girdim, bir tanesi tam önümde kalmıştı. Bıçağı fırlattığım gibi ensesine saplandı. Bıçağımı ensesinden çıkardım diğer dördünün bana doğru koştuğunu gördüm. Bıçakları o kadar hızlı savuruyordum ki çok seri bir şekilde öldürmüştüm dördünü. Koridordan ilerledim, " Kimse, var mı ?!! " diye seslendim. Ve tekrar bana doğru 3 zombi koşmaya başladı. Bıçağı fırlattığım gibi anlına saplandı elimdeki diğer bıçağıda fırlattım. Diğeri bana doğru koşarken çantama elimi uzattım. Aramızda kısa bir mesafe kala, katana'mı çıkardığım gibi kellesini uçurdum, kafası yerde yuvarlanmıştı. Sağ tarafımdan birisi daha geldi alttan kolunu kesip boynuna çıktım. Ve onunda kafasını uçurdum. " Ev tamamen zombi kaynıyordu sağ olan yoktur. " diyordum ki. İçeriden yatak odasından bir ses geldi." Burdayım, yardım edin! " ağlayışlı bir ses tonuydu. Sanırım bu oydu, hemen odaya koştum. Gardroba saklanmıştı, ama gardrobun önünü 2 tane zombi kapatıyordu. İkisininde arkasından sessizce yaklaştım. Ve tam enselerinin üstüne sapladım bıçaklarımı. Sinem hemen çıkıp boynuma atladı. Ağlayışlı bir sesle " Çok korkuyorum ne yapıcaz ? İyiki geldin, şimdi nereye gidicez ? " diye bir sürü soru soruyordu. Belliki çok korkmuştu ve kafası çok karışıktı. " Çatıya çıkmamız lazım, ama sen arkamdan geliceksin ve hiç yanımdan ayrılmicaksın. " dedim. Yavaş bir şekilde " Tamam " der gibi kafasını salladı. " Bak 3'e kadar sayıcam beraber kapıya koşucaz. Pekâlâ bir... ". Sinem: " Yapamayız! " Ben: " Yapabiliriz yapmak zorundayız. " " İki... Elimi tut ve hızıma ayak uydur. " " Üçç!! " Hemen koşamaya başladık diğer odadan çıkan 4 zombi arkamızdaydı. Önüme doğru hızlandırdım sinem'i, ben arkasında kaldım. " Ne yapıyorsun sen ?! " dedi. " Arkamda kal! " diye bağırdım. Dördüde arka arkaya geliyordu aklımdan taktikler geçiriyordum. 3 tanesinin boğazına saplayıp yere attım. Sonuncusu tam elini boynuma attı. Döndüm, kafasına sapladım ve boğazını kestim. Başı yerdeydi, diğerleri ellerini kaldırarak bana uzanmaya çalışıyorlardı. Hepsinin başına bıçak saplayıp öldürdüm. Tekrar Sinem'in elini tuttum arkamda kaldı. Sineme döndüm tam bir şey diyecektim..
Bölüm 3 Gelicek.. Yorumlarınızı Eksik Etmeyip, Takipte Kalın.. :) :)