O zamanları hatılardığım kadarıyla anlatmaya çalıştım.O akşamdan sonra 3 ay psikiyatri polikliniğinde yattım.Benzer olayları orda da yaşadım.Manik bipolar bozukluk ve major depresyon tanısı konuldu.Hayatıma ilaç bağımlısı olarak devam ediyorum :)İlaçlarımın kesilceğini sölüyor doktor.Ancak o zaman ki kan sonuçlarım doktor izlemleri Avrupaya gönderilmiş.Bundan ötürü sürekli ailem ve rutin kontrollerle beraber doktor gözetimi altındayım :).O zamandan bugüne cok değişti.Sınav stresi ile başlayan bu serüven hayatımın sona ermesiyle son bulacaktı.Ancak hayatınızda sizi seven insanlar varsa şayet gercekten hayatınızı kurtarıyor.Aslında hayatın bir su olduğunu herşeyi akışına bırakmak gerektiğini geleceğe dair planlar yapmamayı hastalığımdan sonra öğrendim.Bu arada ben bir acil tıp tekniseniyim.O hastalıktan sonra önlisans olarak ameliyathane hizmetlerini bitirdim.Hayatım oldukça yolunda.Ben geçmişime döndüğümde o olayları yaşamam gerekiyodu yaşadım diyorum.Size tavsiyem siz yaşamayın.Hayatta ölüm var bunu unutmayın.Benim hikayem size abartı gelebilir ama anlattığım herşey gerçekti.Birçok dersanede rehberlik seminerleri veriyorum ygs ile alakalı.Öğrencilerim ara sıra dertleşmek için yazarlar.Değerlerinize önem verin.Kendinize bir odak merkezi oluşturun.Ve odak merkezinizde her zaman kendiniz olun.Kimsenin lafına bakmayın kimsenin hayatına yaşantısına bakmayın.Çünkü elbet bir gün yanlız kalacaksınız.50 yıl sonraya gittiğinizde gençliğinizde yapamadığınız şeyleri ihtiyar olduğunuz zaman yapamayacağınızı farkedeceksiniz.Bunu farkettiğinizde sözleriniz şu olacak "Gençliğim okul üniversite iş kapsamında geçti.İstediğim hiçbirşeyi yapmadım.(Yapamadım değil Yapmadım.)Ve şu an cebimde param var herşeyim var.Ama sağlığım el vermiyor ki koşayım istediğim yemeği yiyeyim sinemaya gideyim." Size tavsiyem ders çalışmamanız değil.Bu çalışmayı kendinize zulum etmeyin.Gezin tozun arkadaşlarınıza daha fazla zaman ayırın herşeyi doya doya yapın.Tünelinizin ucunda 2 ışık var.İkisine de koşarak hayatınızın kurtulcağına inanıyorsunuz.Ama yanılıyorsunuz.Biri trenin ışığı diğeri ise gün ışığı...Farkında değilsiniz ama seçim sizin..Doğru kararı verdiğinizde seçtiğiniz ışığın da doğru olacağını farkedeceksiniz...Seçim sizin :)
Umarım yararlı bir konu olmuştur.Yorumlarınızı esirgemeyin lütfen :)