N=név
Hello! N-vagyok és 17 éves és bukni fogok angolból legalább is azt hittem. A legjobb barátnőm Mikasa Ackerman.
Ma hétfő van. Csodás újra suli. Juppi. Ezt vartam a legkevésbé. Na mindegy.
Kikelek az ágybol majd fél óra mulva lekószálódok az ebédlőbe reggelizni. Felkapok egy piritóst és egyből rohanok az ajtó felé.- N már mész is? kerdezi anyu
- Igen anyu elfogok késni.
- Jolvan de akkor siess.Köztudott, hogy folyton kések a suliból ezzel szoktam felidegelni a tanárokat.
Kirohanok az ajtón és a suli felé veszem az irány. Útközben összefutottam Mikasával és Erennel.
- Sziasztok! Armin? kérdeztem mert ő is velünk szokott jönni.
- Szia! mondták full egyszerre.
- Tudod, hogy nem szeret késni az órákról és mire szóltunk, hogy talizzunk már bent volt.Jó ez igaz Armin imád suliba járni.
Lassan beértünk a suliba és mivel kezdenénk ha nem angollal. Mert persze, hogy azzal. Utálom az angolt. Megfogok bukni belőle hiába próbálkozom, ez nekem nem megy.Szerencse, hogy Mikasa melletem ült így végig beszélgettük az órát.
Tuléltem az angolt túlélem az egész napot.Így is lett. Megindultam haza majd felúton elköszöntem Arminéktól.
Mikor hazaértem egy idegen járkált a házban.
- Hello! köszöntem mégsem vagyok paraszt... annyira.
- Szia! köszönt viszza közombös mély hangján.
Anya felé vettem az irányt odahajoltam és megkerdeztem tőle halkan úgy, hogy az idegen ne halja.
- Anya az meg ki? kérdezem suttogva.
- Ja ő? Ő az angoltanárod. közli büszkén.
- A mim? akadok ki.
- Az angoltanárod. Be is mutatlak neki és mehettek is tanulni.- Levi! kiabál oda az idegennek any mire az felénk vette az irányt.
- Mutatkozz be N! lökdösött az idegen fiú vagyis inkább férfi felé. Lehetett köztünk legalább öt év.
- Szia újra! N vagyok
- Szia N! Én Levi Ackerman vagyok az angoltanárod. válaszolta miközben gyönyörű acélkék szemével a szemembe nézett. Miiii? Most látom előszőr erre tessék máris tetszik. Ilyen béna és se lehetk.- Na jooooo! Menjetek fel a szobádba és ott tanuljatok. utasított anya.
- A francokat. mondom alig érthetően szinte magambak.
Felmentünk a szobámba majd leültünk.
Sziasztok! Remélem tetszik az elsô rész.
ESTÁS LEYENDO
(Levi Ackerman x Reader) Az angoltanárom
FanficHello! Egy 17 éves lány vagyok aki bugdácsol angolból. Anyámék egy magán tanárt fogadtak ,hogy esetleg javítsak de az angol helyett csak a tanárra tudok figyelni.