7

1.2K 79 8
                                    


-És még folytatod? kérdezi Levi Jean felé fodulva.
-Elmondaná bekem valaki, hogy miért tört ki a verekedés? kérdezem felháborodottan és szigorúan a két fiúra nézek.
-Ez a f** kalap elkezdett papolni rólad, hogy mien vagy mesztelenül meg, higy vele jár meg minden. vágta rá mentegetőzve Levi.
-HIGY MICSODA? Jean felé veszem az irány majd beleeugok oda ahova semelyik fiú sem kívánja.
-Ahhh. Jean összerogy majd fájlalni kezdi 'azt'
-Ha mégegyszer provokálod Levit kétszer ennyit kapsz. Marco! szolok oda Jean legjobb barátjának.-Vidd el a szemetedet! mutatok Jeanre.
A fiú felkapta majd kiráncigálta a lófejűt az embertömeg közepéről.
-Mehetünk? kérdezem Levitől még mindíg egy kicsit idegesen.
Engedelmesen felveszi a tempómat majd összekulcsolja kezünket én meg nagy levegőt kifújva rádőlök a vállára. Így megyünk hazáig.

-Szóval csak engem próbáltál meg védeni? kérdezem tőle még mindíg nyugtalanul.
-Igen. vágta rá ridegen ugyanakkor szeretettel.
-De elmondanad nekem MI A FRANCÉRT A SULI ELÖTT VERTED ÖSSZE? kijött belőlem egyszerre az összes düh és ezt mind szegény Levire zúditottam.
-Most vonszoljam el a sarokig?
-Mindegy hagyjuk. válaszoltam

Mire észbekaptam már az ajtónk elött áltunk úgyhogy bementúnk de a konyhánál meg is áltunk. Levi leült az egyik székre én meg főzök egy teát.
-Levi éhes vagy?
-Igen
-És mit kérsz? kérdezem kiváncsian.
-Hmm... lássuk csak. Tudsz bunáskenyeret csinálni?
-Még szép. válaszolok magabiztosan majd kiveszek a hűtőből két tojást össze ütöm és felverem. Felszeletelem a kenyeret belemártom a tojásba majd beleteszem a felforralt serpenyőbe. Öt perc után odaszolok Levinek ,hogy kész van aki már teríti os az asztalt.Leülök én is majd elkezdünk enni.

-N ez nagyon finom. mondja Levi csollogó szemekkel mint a kis gyerekek.
-Kö-köszönöm. érzem, hogy az arcomat elönti a pír.
Egyszer csak egy kezet érzek az államon ami Levié volt. Maga felé fordította a fejem áthajolt az asztalon és megcsókolt. Szmat kinyitottam résnyire. Levi vette az adást majd egyből elgezdte felfedezni számat puha nyelvével. A hosszú csóknak a levegőhiány vetett véget. Levi a fülemhez hajolt majd suttogott valamit.

-Szeretlek N.
-Én is szeretlek Levi. most már teljesen vörös volt az arcom.

(Levi Ackerman x Reader) Az angoltanáromHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin