„Seega sa rääkisid talle jah?“
„Jah“
„No oli ka aeg“ ütles ema naeratades.Naeratasin talle vastu.
„Kas isa on ka kuskil siin? Ma võtaksin omale puhkuse“
„Ei, isa on täna Iirimaal. Ja puhkuse asja ajan ma ise korda. Kauaks soovid?“
„Paar nädalat sobiks“
„Selge“ ütles ema ja hakkas pabereid täitma.Varsti sai ta selle tehtud ning ma lahkusin firmast. Istusin autosse ning valisin telefonist Niall'i numbri.
N: Ma kuulan sind.
M: Kus olete?
N: Pargis
M: Millises?
N: Siin stuudio juures oleval.
M: Selge, ma tulen siis sinna.
N: Ootame.Piip-piip-piip.
Käivitasin auto ning sõitsin pargi poole. Parklas oli täpsel koht Niall'i auto kõrval. Ei saanud pargiga ka eksida. Lukustasin uksed ning liikusin pargi suunas. Varsti nägin paari poissi pingil istumas ja sain aru, et need on Niall ja Harry. Liikusin siis poiste suunas ja potsatasin Niall'i kõrvale enast.
„Kus Brianne on?“
„Seal, mängib“ näitas mulle Niall mänguväljaku poole.Naeratasin ning vaatasin mis tüdruk teeb.
„Sünnipäeva pidamise plaane on?“ küsis korraga minult Niall.
„Ei, ilmselt olen Briannega kodus“
„Sul tuleb sünnipäev?“ küsis Harry.
„Jah, pühapäeval, 15.“ vastasin talle.
„Ei ole siin mingit kodus istumist. Lähme tähistama ikka. Ja me saaksime ju koos tähistada, kui nõus oleksid“ pakkus Niall välja.
Vaatasin talle otsa ja vastasin: „See polegi nii halb idee“
„No näed“ ütles ta naerdes.
„Millal sa pidada plaanid?“
„Ma mõtlesingi pühapäeval tegelikult“
„No siis tuleb seda arutada“ ütlesin talle.
„Emme“ karjus korraga Brianne ja jooksis minu suunas.
Võtsin ta sülle ning tegin talle musi.
„Hei tibu. Mis siis issi ja onudega tegid?“
„Mänkisime“ vastas ta.
Naeratasin sellepeale.
„Hakkame koju minema?“
„Jaa, aga issi ja onu Halli ka“ ütles ta.
Hakkasime koos poistega naerma.
„Muidugi tulevad issi ja onu Harry ka. Eks Harry?“
„Muidugi“ ütles ta ning võttis Brianne mu sülest ja hakkas teda kiusama.
Tõusime ka siis Niall'iga pingilt ja hakkasime kõik koos autode poole liikuma. Brainne tuli minu ja Niall'i vahele ning võttis meie kätest kinni.
„Ja nüüd oleks kõigetoredam kui mõni paparatso ka seda veel näeks“ ütles ta muiates.
„Oojaa“ vastasime Harry'ga koos.Varsti jõudsime autode juurde. Panin Brianne autosse ja istusin ise rooli. Poisid tulid Niall'i autoga. Alustasime sõitu minu korteri poole. Varsti jõudsime sinna. Niall võttis Brianne autost ning me liikusime üles. Mike enam seal polnud ning sain oma võtmed oma armsalt naabritädilt kätte. Avasin ukse ning läksime siis sisse. Liikusin kööki ning Niall järgnes mulle. Harry läks aga Brianne'ga mängima.
„Arutame seda sünnipäeva värki?“ küsis minult lauaääres istuv Niall.
„Olgu, aga sa midagi juua soovid“
„Mahla on?“
„Ikka“ ütlesin ning võtsin kapist mahlapaki.
Kallasin mahla klaasidesse ning istusin samuti lauaäärde. Hakkasime siis Niall'iga plaane tegema.
„Aga kuhu me Brianne jätame?“ küsis Niall.
„Ehk saab ema teda hoida“ ütlesin talle ja vaatasin kella, mis näitas 13.05
„Brianne, aeg on magama minna“ hüüdsin talle.
„Ma ei taha“ virises ta vastu.
„Tule tibu, lähme tuttu“ ütles Niall tema juurde minnes.
Imekombel oli tüdruk kohe nõus ning läks Niall'iga magamistuppa. Harry tuli minu juurde kööki ning valas omale mahla.
„Niall on vist suurepärane isa“ ütles ta.
„Tundub küll“ vastasin muiates.
Varsti oli ka Niall tagasi.
„Nii kui ta pea patja puudutas, magas ta kohe“ lausus ta.
„Väsitav päev on lapsel olnud“ ütlesin naeratades.
Hakkasime siis poistega rääkima igasugustest asjades. Vahepeal oli Harry mu arvutisse läinud. Korraga hakkas ta naerma.
„Mida sa naerad?“ küsisime Niall'iga korraga.
Poiss keeras arvuti meie poole.-
YOU ARE READING
Mineviku varjud (One Direction Fanfiction)
FanfictionDestany elu on olnud senikaua rahulik, kuna ta kohtub taas oma kunagise eluarmastusega. Välja tulevad saladused, mida ta lootis, et kunagi välja ei tule..