„Tere Ciara“ vasasin talle. „Mis sind siia toob?“
„Ma ei pea täna õhtul tööl olema ja siis ma mõtlesin,et tulen sulle külla“
„Tore aga täna ei sobi see kuidagi“
„Sul on keegi külas?“
„On jah“
„Mingi laps?“ küsis ta elutuba silmitsedes.
„Jah, ühe tuttava laps ööbib minu juures“
„Selle sama tüdruku, kellega sind koos nähti?“
„Jah, selle sama“
„Kes ta on sulle?“
„Mis see sinu asi on? Ma pean nüüd minema“
„Ma lihtsalt küsisin. Tsau siis“
„Nägemist“ vastasin talle ülbelt ja sulgesin ukse.
Keerasin ukse igaksjuhuks lukku ning läksin panin viimased asjad kokku. Käisin siis kiirelt pesus ning läksin siis voodisse Brianne kõrvale magama.Destany vaatenurk
Hommikul ärkasin telefonihelina peale. Otsisin kapilt telefoni üles ja vastasin kohe.M: Ja
N: Tere hommikust
M: Hommik
N: Magasid alles?
M: Nagu kuuled, siis jah.
N: Siis helistasin õigel ajal.
M: No, mis mureks?
N: Meie siin kahekesi mõtlesime, et läheme Nandosesse sööma ja kutsume emme ka
M: Issi ei viitsi süüa teha jah
N: Täpselt
M: No olgu, tulen aga mul läheb aega
N: No me ootame
Piip-piip-piipRingutasin ning tõusin voodist üles. Käisin kiirelt pesus, vahetasin riided, tegin õrna meigi ning lahkusin. Istusin autosse ning sõitsin söögikohta. Kohale jõudes nägin kohe kus Niall ja Brianne istuvad ning läksin nende juurde.
„Tsau“ ütlesin neile.
„Emme“ ütles Brainne rõõmsalt.
„Noh, kuidas issi juures oli?“
„Lahe“ vastas tüdruk ja tegeles Niall'i telefoniga edasi.
„Vaata et ta seda maha ei pilla“ ütles Niall'ile.
„Ta on meil ju tubli tüdruk“ ütles Niall ja surus Brianne juustesse musi. „Ma tellisin sulle ka toidu ära“
„Tänan“ vastasin talle.
Varsti tulid ka meie söögid. Hakkasime siis kõik sööma.
„Mis sul täna plaanis on?“ küsis Niall.
„Midagi pole“
„Ma mõtlesin, et võiks poodidesse minna. Ma ju tahan et Brianne minu juures käiks ja ööbiks ja nii ja siis mõtlesin,et võiksime ju asju ostma minna, et siis sa ei peaks enda juures koguaeg minujuurde tema asju vedama“
„Olgu, olen nõus“ vastasin talle.Sõime oma toidud ära ning läksime siis poodidesse. Brainne kõndis Niall'il käekõrval. Korraga hakkas ta kusagile jooksma ning kohe meie juurde tagasi.
„Issi, seal on nukud“ ütles tüdruk rõõmsalt.
„No lähme vaatame siis neid“ ütles Niall talle vastu ning tüdruk jooksis kohe sinna.Kõndisime Niall'iga siis selle poe suunas, kuhu tüdruk jooksis. Niall ostis siis talle mõned nukud. Liikusime siis järgmise mänguasja poe poole.
„Kuulge, te minge shopake oma poodides, ma käiks mõnes riidepoes ja veel paaris poes“ ütlesin Niall'ile.
„Olgu, saame pärast alla söögikohas kokku“
„Sobib“ vastasin poisile ning liikusin riidepoe poole.Käisin läbi mitmest riidepoest ning ka ühest lõhnapoest, kust ostsin Niall'ile kingiks ühe lõhna. Kui olin oma ostudega ühele poole saanud, läksin söögikohta. Niall'i ja Briannet kusagil veel ei paistnud. Tellisin siis omale ühe prae ja kohvi ning liikusin lauda. Natukese ajapärast tulid ka Niall ja Brianne.
„Nagu ma näen, olete te täitsa elus. Mõni paparatso või directioner ei piinanud w?“ ütlesin/küsisin Niall'ilt.
„Kuule, imekombel ei“ vastas ta naerdes.
„Noh, ostsite kõik poed tühjaks või?“ küsisin Briannelt.
„Ei“ vasats ta ja hakkas oma toitu sööma.
„Käisite ainult mänguasju ostmas w?“ küsisin Niall'ilt.
„Ei, käisin temaga mõnes riidepoes ka“ vastas Niall uhket.Muigasin sellepeale. Sõime oma toidud ära ning läksime siis toidupoodi. Ostsin meiel koju süüa. Kui ostud tehtud, viisin kotid autosse.
„Sa lähed koju või tulete minu juurde?“ küsis Niall.
„No ma arvan,et Brianne tahab oma uute mänguasjadega mängida, seega tuleme sinu juurde. Aga ma viin toiduasjad koju ära ja las Brianne tuleb sinuga“ ütlesin talle.
„Teeme nii“ ütles ta ja pani Brianne autosse istuma.Istusin siis autosse ja sõitsin koju. Panin ruttu asjad kappidesse ära ja sõitsin siis Niall'i juurde. Parkisin auto ära ning läksin siis korterisse.
„Emme tuli“ kilkas tüdruk ja jooksis mulle vastu.
„Jaa“ vastasin talle.
„Emme, Lux tullep siia“ teatas ta mulle rõõmsalt.
„Lahe“ vastasin talle.
Tüdruk jooksis tagasi mängima. „Kus issi on?“
„Seal“ ning näitas magamistoa poole.
Naeratasin ning läksin sinna.
„Kes siia tuleb?“ küsisin talt.
„Louis tuleb ja ta pidi Lux'i kaasa võtma. Meie meikari Lou tütre“
„Aa, jah“ ütles.
„Aga mis sa teed?“ küsisin talt.
„Tüdruku riideid panen kappi“ vastas ta.Istusin siis voodile ja jälgisin tema tegevust.
„Nii, tehtud“ ütles ta kui oli lõpetanud.
„Ei, see on veel“ ütlesin ning näitasin talle ühte pluusi voodil.Võtsin selle voodilt ning tõusin püsti. Niall oli täpselt mul vastas. Vaatasime üksteisele silmadesse. Korraga ta suudles mind. Suudlesin vastu. Siis kõlas aga uksekell. Eemaldusin temast ning läksin kapi juurde ja panin selle pluusi sinna. Niall läks ust avama.
YOU ARE READING
Mineviku varjud (One Direction Fanfiction)
FanfictionDestany elu on olnud senikaua rahulik, kuna ta kohtub taas oma kunagise eluarmastusega. Välja tulevad saladused, mida ta lootis, et kunagi välja ei tule..