Sabah kendimi yataktan sıyırarak zorla kalktım . Lisenin ilk günü. Çok saçma insan niye okula gider hemde bu saatte!!
Saat daha 7:30 . Yarım saatte hazırlanıp okula doğru yola çıktım. Okula Arden ve Asuman ile gidiyorum .
Burda parantez açmak istiyorum
.Aynı yeri kazanmamızın yanı sıra evlerimiz aynı yerde diyebileceğim kadar yakın.
Kapa parantezi . Yüzüm beş karış yürüyorum.
Asu (Asuman 'a Asu deriz) . Heyecanlı heyecanlı birşeyler anlatıyor. Tersliyorum onu sabah sabah keyfim yerinde değil.
Oda hemen üstüne alınıyor!!. Adımlarını sıklaştırıp uzaklaşıyor.
Arden erkek kafası işte anlamıyor niye öyle davrandığını omuz silkip yanına gidiyor. Boş bir alınma yüzünden okula yanlız gidiyorum iyi mi!Çokta umrumda sanki ben sizsiz daha iyiyim demek isterdim ama ben ben olduğum için öyle demedim(Çok sevdiğim bir arkadaşımın sözünden alıntı yaptım o kendini biliyor)
Sınıfın yerini bulamadım. Danışmaya sordum" sizin burda işiniz ne acaba?9-C sınıfı ne tarafta söyler misiniz?"en sonuna Zahmet olmazsa diye eklemeyi de unutmadım.
Kadın gözlüklerinin üstünden ben senin gibileri çok gördüm ifadesiyle sınıfın yerini tarif etti sonra gözünü ayırmadığı bilgisayarına geri döndü. Bende moral sıfır daha okulun ilk gününden sınıfa girince Asu ve Arden in gelmiş olduğunu gördüm. Asu hemen biriyle kaynaşmış yanına oturmuş . Arden in yanına bir kız geçip oturdu.
(Her ne kadar Arden e karşı arkadaşlık dışında birşey hissetmesemde kıza gıcık olmamak elde değil) . Gidip sıranın başında dikilmeye başladım Arden bunu fark etmiş olacak ki kızın yolladı.
Bende geçip yanına oturdum.Sonra sıkıcı dersler ve tenefusler birbirini kovaladı .
Bir sıkıcı günde böyle bitti .
Bu bölüm bu kadar bu yüzün hangi taraf olduğunu anlamışsınızdır. Sizden böyle istemiyorum ama yorum yazarsanız sevinirim. ^_^(multimedya ya bakmayı unutmayın) bölümleri okurken kimin nasıl davrandığını karistirmamaniz için
kötümserin başına
•••••••••••••••••••••••••••••••••
iyimserin başına
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Koyacağım diğer bölümler de
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnsan Neden Yaşar?
ChickLitSize bırakıyorum herkes farklı yorumlayabilmeli bence tek görüş açısından bakılmamali